کد خبر : 1740893 | 12 اسفند 1399 ساعت 09:46 | 50.8K بازدید | 5 دیدگاه

کمال و احترام بزرگی که در این فصل گرفت(عکس)

با تصمیم یحیی گل محمدی؛ کمال کامیابی نیا در بازی با ساپیا روی نیمکت نشست تا محمد حسین کنعانی زادگان بعد از رفع مصدومیت به ترکیب تیم برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، نمایش های خوب کمال در کنار سید جلال حسینی تا جایی پیش رفت که همه این بازیکن را تحسین کردند؛ از تبحری که در بازی در قلب خط دفاعی دارد. البته معمولا اینطور است. بازیکنانی که در پست هافبک دفاعی بازی می کنند در نقش مدافع میانی هم می توانند ارایه گر بازی خوبی باشند. کمال که در فصل اخیر یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس بوده خیلی راحت با این تصمیم کنار آمد و از کنار خط بازی را با آرامش خاصی دنبال می کرد و بدون شک برای او پیروزی پرسپولیس در این بازی مهمتر از حضور دوباره اش در ترکیب تیم بود. البته که کمال بار دیگر به ترکیب تیم باز خواهدگشت. شاید هفته بعد و شاید هفته های بعدتر. چرا که جز بازیکنان توانمند تیم بشمار می رود و باید مترصد یک فرصت تازه برای جور شدن پازل تاکتیکی یحیی گل محمدی باشد. 

 

 

این اتفاق برای بازیکنان بزرگ تر از کمال هم در پرسپولیس رخ داده بود. نمونه اش برای سید جلال تا جایی که در دقیقه 89 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می رفت؛ اما کاپیتان در آن دقایق به گونه ای وارد میدان می شد که گویی یک بازیکن 19 ساله است و قرار است اولین بازی در لیگ برتر را تجربه کند. کمال هم همین متد رفتاری را خواهد داشت. او در روزهای حضور در میدان پر تلاش و اثر گذار بود و دیروز که قرار بر نیمکت نشینی اش شد آرام تنها بازی را دنبال کرد و از برد تیمش خوشحال شد. حالا می شود به کامیابی نیا هم به خاطر مدل رفتاری اش و سبک بازی اش احترام وِیژه ای گذاشت. بازیکنی که شاید در هفته های آتی مجبور شود در یک پست غیر تخصصی دیگر به میدان برود چرا که نشان داده این توانمندی را دارد. دیروز قرعه بازیکن ذخیره به نام او خورد اما این همیشگی نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها