کد خبر : 1741041 | 12 اسفند 1399 ساعت 19:54 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: به جای تماشای زلاتان، یووه- اسپزیا را می بینم

استفانو پیولی سرمربی میلان معتقد است که این تیم بدون زلاتان ابراهیموویچ نیز می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

پیولی: به جای تماشای زلاتان، یووه- اسپزیا را می بینم

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از پیروزی امیدوارکننده در بازی حساس ابتدای هفته مقابل رم، فردا شب در چهارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم سری آ میزبان اودینزه خواهد بود؛ روسونری در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر نسبت به رقیب همشهری یعنی اینتر در رده دوم جدول قرار گرفته و برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم دارد.

 

 

1578107

 

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پیش از بازی فردای تیمش مقابل اودینزه گفت:" متاسفانه بدون حضور هواداران بازی در خانه یا خارج از آن تفاوت چندانی ندارد. پیروزی های خارج از خانه نسبت به فصل گذشته بیشتر اتفاق می‌افتد. در عین حال فردا یک بازی دشوار برای ما خواهد بود. اودینزه یک تیم سازمان یافته است که در بازی رفت ما را تحت فشار قرار داد. ما به یک عملکرد عالی مقابل آن ها احتیاج خواهیم داشت."

 

وضعیت زلاتان ابراهیموویچ: " زلاتان قهرمان ماست اما همانطور که روز یکشنبه نشان دادیم بحث رهبری باید در عملکرد ما نمایان شود. اگر اینگونه بازی کنیم حتی بدون زلاتان ابراهیموویچ و هاکان چالهان‌اوغلو نیز می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنان زیادی در اختیار داریم که می توانند سرنوشت ساز عمل کنند. من ترجیح میدهم به جای تماشای زلاتان در سانرمو (جشنواره موسیقی) بازی یوونتوس-اسپزیا را تماشا کنم."

 

 

1578106

 

 

شانس میلان برای قهرمانی: " ما فقط باید روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم و تا حد توان در مسابقات به پیروزی برسیم و به طور کلی فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم. ما از مسابقه رم راضی هستیم.  این لحظه سرنوشت ساز فصل است. ما همچنان تمرکز خود را حفظ می کنیم و سعی می کنیم بیشترین بهره را از آن ببریم. سپس خواهیم دید که در چه موقعیتی قرار خواهیم گرفت."

دیدگاه‌ها