کد خبر : 1741107 | 13 اسفند 1399 ساعت 10:14 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

قائدرحمتی: هواداران حق دارند ناراحت باشند

بازیکن نساجی مازندران میگوید خودشان هم بابت شرایط فعلی ناراحت هستند و سعی در جبران در ادامه راه دارند.

قائدرحمتی: هواداران حق دارند ناراحت باشند 

به گزارش ورزش سه نساجی مازندران در یک دیدار خانگی در ورزشگاه وطنی مقابل الومینیوم اراک به نتایج تساوی دست یافت، محمود قائدرحمتی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت : همانطور که میدانید آلومینیوم در جدول از ما بالاتر بود اما تنها هدف ما برد بود و حتی به مساوی هم فکر نمیکردیم.  خدا را شکر خیلی خوب کار کردیم مخصوصا در نیمه اول که مدام به سمت دروازه آلومینیوم حمله کردیم اما با بدشانسی هایی که آوردیم موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. 


او در مورد هوادارانی که از روی پشت بام خانه هایشان نظاره گر این دیدار بودند ادامه داد : ما همیشه مدیون هوادارانمان هستیم زیرا در همه شرایط کنار تیم بودند و حق دارند که ناراحت شوند. بالاخره با این همه شکست پشت سر هم ماهم ناراحت هستیم ولی از هواداران انتظار داریم صبور باشند. انشالله که ما بتوانیم حداکثر امتیازات را در ادامه راه کسب کنیم.


بازیکن نساجی در پاسخ به این سئوال که این تیم با این شرایط در لیگ میماند یا خیر گفت : ما تمام تلاشمان را میکنیم که دل هواداران شاد شود و انشالله که همینطور میشود. 


قائدرحمتی در پایان در مورد دیدار پیش رو با تراکتور افزود : تراکتور یک تیم قوی است. ما همیشه برای برد به زمین رفتیم و مقابل تراکتور هم برای برد میرویم و تمام توانمان را می گذاریم اما هیچ چیز را نمیتوان پیشبینی کرد.

دیدگاه‌ها