کد خبر : 1741339 | 14 اسفند 1399 ساعت 11:20 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

نمانیا ماتیچ:

ما یونایتد هستیم و باید در چنین مسابقاتی پیروز شویم

نمانیا ماتیچ، هافبک صرب منچستر یونایتد، از تساوی بدون گل این تیم مقابل کریستال پالاس ناامید به نظر می‌رسید.

ما یونایتد هستیم و باید در چنین مسابقاتی پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چهارچوب رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس مهمان کریستال پالاس بود که در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا شیاطین سرخ دو امتیاز حساس دیگر را از دست داده باشند و فاصله آنها با منچسترسیتی صدرنشین به 14 امتیاز افزایش پیدا کند.

 

نمانیا ماتیچ، هافبک صربستانی منچستریونایتد، بعد از تساوی ناامیدکننده این تیم برابر کریستال پالاس گفت:" ما منچستر‌یونایتد هستیم و باید در چنین مسابقاتی به پیروزی برسیم. روز یکشنبه یک بازی بزرگ مقابل منچسترسیتی پیش روی ما خواهد بود. ما باید دوباره تمام تمرکز خود را برای آن دیدار به کار بگیریم.

 

 

1578490

 

 

وقتی برنده نمی‌شویم این موضوع باعث ناامیدی مان می شود‌‌. احساس خوبی در رختکن وجود نداشت. با این حال اگر بخواهیم به برخی نقاط مثبت را هم در نظر بگیریم می توانیم به کلین شیت کردن در این بازی اشاره کنیم."

 

گفتنی است منچستریونایتد هفته آینده دو مسابقه بسیار مهم پیش رو خواهد داشت. اولی در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی و پس از آن بازی چند روز بعد در لیگ اروپا برابر میلان؛ بازی هایی که قطعاً از اهمیت بسیار بالایی برای تیم اوله گنار سولسشر برخوردار خواهند بود.

دیدگاه‌ها