کد خبر : 1741477 | 15 اسفند 1399 ساعت 10:16 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست برابر چلسی؛

رابرتسون: لیورپول نمی‌تواند به گذشته تکیه کند

اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، پس از پنجمین شکست خانگی پیاپی این تیم از اوضاع قرمزها ابراز نارضایتی و ناامیدی کرد و گفت آنها حتی نزدیک به چیزی که باید باشند هم نیستند.

رابرتسون: لیورپول نمی‌تواند به گذشته تکیه کند

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون پس از شکست 1-0 برابر چلسی در آنفیلد گفت که لیورپول به اندازه کافی خوب نیست و اظهار داشت که قرمزها نمی توانند به موفقیت های گذشته خود تکیه کنند.

 

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر پس از باخت شب گذشته به رده هفتم جدول سقوط کرد. میسون مونت در دقیقه 42 برای چلسی گلزنی کرد و قرمزها خوش شانس بودند که گل های بیشتری دریافت نکردند.

 

1578730

 

رابرتسون گفت: "این بازی ها را با اختلاف کمی برده و باخته‌ایم و اینجور گل ها نباید اتفاق بیافتند. اینکه در ضدحمله گل بخوریم و شکست بخوریم برای ما خوب نیست.

پنج بازی در خانه بدون برد، این حتی نزدیک به حداقل ها هم نیست و به اندازه کافی خوب نیستیم. هیچ چیز به هواداران ما در خانه کمک نخواهد کرد و عملکرد ما به اندازه کافی خوب نیست چرا که برای رسیدن به هدفی که داریم دیگر کم کم بازی ها دارند تمام می شوند.

وقتی 1-0 می بازیم خیلی سرافکنده می شویم. ما نباید اینطور ببازیم. فوتبال یعنی تلاش کردن و گل زدن. نمی توانیم به گذشته تکیه کنیم. فصل پیش تمام شده و کارمان با آن به پایان رسیده است. ما حتی نزدیک به آنچه باید باشیم و حداقل هایی که لیورپول باید باشد هم نیستیم. ما داریم بیشتر و بیشتر سقوط می کنیم و این اصلا خوب نیست.

 

1578733

 

بازی ها دارند به اتمام می رسند و ما باید به تیم هایی که از ما پایین تر هستند فشار بیاوریم. مردم فکر خواهند کرد که کار ما تمام شده و از رقابت ها بیرونیم اما ما باید نتجیه بگیریم و به آنها نشان دهیم هنوز از گردونه رقابت خارج نشده ایم. در حال حاضر که این کار را نمی کنیم."

 

لیورپول در حال حاضر با چلسی که در رده چهارم جدول است چهار امتیاز فاصله دارد و رقابت بین این دو برای کسب آخرین سهمیه چمپیونزلیگ ادامه دارد. قرمزها در حال حاضر 23 امتیاز از منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر، فاصله دارند.

 

دیدگاه‌ها