کد خبر : 1741487 | 15 اسفند 1399 ساعت 11:30 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

پس از گلزنی برابر لیورپول؛

مونت و توضیح شادی گل عجیب مقابل لیورپول

میسون مونت، ستاره چلسی، زننده تک گل آبی ها برابر لیورپول بود و به این تیم کمک کرد تا میزبان خود را در آنفیلد شکست دهد و به رده چهارم جدول لیگ برتر برسد. او در مورد شادی عجیب پس از گل خود توضیح داده است.

مونت و توضیح شادی گل عجیب مقابل لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، میسون مونت، زننده تک گل پیروزی بخش چلسی برابر لیورپول در بازی شب گذشته دو تیم، در مورد شادی پس از گل خود و معنای آن صحبت کرده است.

 

ستاره جوان  محصول آکادمی چلسی تنها سه دقیقه مانده به پایان نیمه اول توانست توپ را وارد دروازه لیورپول کند و به این ترتیب آبی ها را با یک برد ارزشمند به جمع چهار تیم برتر برساند. چلسی در طول 90 دقیقه کنترل بازی را در اختیار داشت و شایسته این برد برابر مدافع عنوان قهرمانی بود. این پنجمین شکست پیاپی لیورپول در آنفیلد بود که برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه اتفاق می افتد.

 

1578755

 

یکی از جالب توجه ترین نکات این بازی شادی پس گل میسون مونت بود. پس از گلزنی مونت مثل همیشه روی زمین چمن سر خورد و سپس با تکان دادن دستانش در دو طرف بدن خود شادی موسوم به شادی فرانکینشتاین را انجام داد. او همچنین پس از اینکه هم تیمی اش بن چیلول برای شادی به او پیوست تظاهر کرد که گلوله ای آتشین را به سینه او پرتاب می کند.

 

1578757

 

پس از سوت پایان مسابقه از مونت راجع به شادی پس از گلی که داشت سوال کردند و او در پاسخ گفت که قبل از بای این شادی را با چیلول هماهنگ کرده بودند چرا که مدافع این تیم، کورت زوما، عاشق تماشای انیمه های ژاپنی است.

 

1578760

 

مونت گفت: "ما برای بازی های خارج از خانه زیاد به این طرف و آن طرف پرواز می کنیم و من و چیلی در هواپیما معمولا پشت سر کورت زوما می نشینیم و همیشه از پشت سر هر چیزی را که او نگاه می کند به همراه او می بینیم. او معمولا کارتون و انیمه می بیند و ما هم به همراه او تماشا می کنیم و به او می خندیم. داستان شادی پس از گلم این بود.

قبل از بازی گفتم چیلی اگر من گل بزنم یا تو گل بزنی، ما این کار را می کنیم و امروز من موفق به گلزنی شدم و ما اینطور شادی کردیم که به خاطر زوما هم بود."

 

1578759

 

مونت همچنین راجع به نمایش خودش در این بازی و کسب سه امتیاز بسیار مهم برابر لیورپول افزود: "برد خیلی بزرگی بود. ببینید در این مقطع همه بازی ها بزرگ و مهم هستند. اکنون باید تا جایی که می توانیم امتیاز جمع کنیم تا خود را به بالای جدول برسانیم.

می خواهیم تا جایی که ممکن است در رده بالاتری به کار خود در این فصل پایان دهیم. در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و باید به همین روال ادامه دهیم. تمرکز ما در حال حاضر روی این موضوع است.

من فقط به بهترین وجهی که می توانستم بازی کردم. چه بازی را از ابتدا شروع کنم و چه از روی نیمکت به زمین بیایم سعی می کنم که بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشم. احساس می کنم که اخیرا همه واقعا به هم نزدیک و با هم متحد شده اند و در کنار هم عملکرد واقعا خوبی پیدا کرده ایم.

امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند و همچنان با هم تلاش کنیم، اما امروز خوشحالم که توانستم گل بزنم."

دیدگاه‌ها