کد خبر : 1741512 | 15 اسفند 1399 ساعت 17:40 | 106.5K بازدید | 19 دیدگاه

پیروزی در دربی نوجوانان

استقلال در پایه پرسپولیس را ۴تایی کرد‌!

تیم فوتبال استقلال موفق شد در دیدار حساس هفته سیزدهم لیگ برتر جوانان تهران از سد پرسپولیس بگذرد.

استقلال در پایه پرسپولیس را ۴تایی کرد‌!

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم لیگ برتر جوانان تهران امروز با برگزاری یک دیدار حساس برگزار شد که استقلال در استادیوم درفشی فر موفق شد با تک گل فرهاد عباسی از سد پرسپولیس بگذرد.


جوانان استقلال که با سرمربیگری حسین صدر محمدی در رده سوم لیگ قرار دارند، با این پیروزی 26 امتیاز شده و به دنبال تیم های سایپا و کوهسار هستند. پرسپولیس نیز در رده دوازدهم حضور دارد که البته در صورت پیروزی رقبا، به رتبه های پایین تر سقوط خواهد کرد.

 

1578893

 

محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس که امروز بعنوان سرمربی مقابل رقیب سنتی طرفی نبست.تیم او وضعیت خوبی در رده جوانان ندارد.


نکته جالب، پیروزی استقلال در تمامی دربی های رده های پایه در رقابت های امسال بود. تیم نوجوانان استقلال با مربیگری علیرضا اکبرپور چندی پیش در ورزشگاه درفشی فر در دیدار مقابل میزبان خود پرسپولیس با گل های محمدامین امینی و حسام اسکندری با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

 

1578894

 

فرهاد عباسی گلزن استقلال در دربی امروز جوانان مقابل پرسپولیس . این یک روز فراموش نشدنی برای او بود.

 


تیم نونهالان استقلال نیز امسال در هفته ششم لیگ برتر نونهالان تهران با نتیجه دو بر یک از سد پرسپولیس گذشت. در این مسابقه امیرحسین محمودی برای پرسپولیس و ابوالفضل یزدانی و ابوالفضل حسنی برای استقلال گلزنی کردند. حسین صدرمحمدی هدایت تیم نونهالان استقلال را برعهده دارد.


در دربی امیدها نیز این استقلال بود که با هدایت آرش برهانی مقابل پرسپولیس به برتری دست یافت. در این دیدار آبی پوشان به لطف گل های علی امینیایی و محمدحسین فلاح موفق شدند با نتیجه دو بر یک از سد پرسپولیس بگذرند.

 

1578896

 

بازیکنان رده پایه استقلال علاقه ویژه‌ای به شادی گل دیاباته دارند و آن را در همه بازیهای پرسپولیس به نمایش گذاشته‌اند.


به هر حال در 4 دربی برگزار شده امسال میان استقلال و پرسپولیس در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید تیم استقلال در همه رده ها موفق شد از سد رقیب دیرینه خود عبور کند. هم اکنون تیم امید استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر امیدهای تهران قرار دارد، تیم جوانان  تیم نوجوانان در جایگاه دوم حضور دارد و تیم نونهالان نیز در رتبه هفتم قرار دارد.

 

1578892

 

این هم مهدی فنونی زاده ملی پوش سابق فوتبال ایران که صرفنظر از کری‌ها به همراه برادر به تماشای این بازی آمد.

 

1578897

 

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت سابق پرسپولیس که به مصاحبه علاقه ویژه‌ای دارد. او امروز برای حمایت از جوانان تیم سابقش به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود.

 

 

1578895

 

تصویری جالب از مسابقه. برادری در عین رقابت؛جانمایه یک مسابقه واقعی در هر سطح.

دیدگاه‌ها