کد خبر : 1741560 | 15 اسفند 1399 ساعت 16:32 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

نگران چیزی نیستم

کلوپ: عصبانیت صلاح؟ حرف آخر را من می زنم

یورگن کلوپ متعجب است که عصبانیت محمد صلاح پس از تعویض برابر چلسی چنین بازتاب گسترده ای پیدا کرده و معتقد است تصمیم نهایی با مربی است.

کلوپ: عصبانیت صلاح؟ حرف آخر را من می زنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در آنفیلد برای پنجمین بار متوالی شکست خورد. حریف قهرمان فصل گذشته لیگ برتر چلسی بود و در نهایت با گل میسون مونت مغلوب شد.

 

 

1574703

 

 

لیورپول یکی از بدترین فصول چند سال اخیر خود را پشت سر می گذارد که در آن مصدومیت های متوالی مدافعان نیز بی تاثیر نبوده است. قرمزها سه مدافع میانی اصلی خود یعنی ویرژیل فن دایک، جو گومز و ژوئل ماتیپ را مدت هاست از دست داده اند و در نهایت مجبور شدند در انتقالات ژانویه دو مدافع جدید جذب کنند از جمله اوزان کاباک از باشگاه شالکه.

کاباک در چند بازی اخیر لیورپول به صورت ثابت به میدان رفته اما او نیامده مصدوم شد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که در نشست خبری بازی با فولام شرکت کرده بود، ضمن تایید این خبر گفت:« او مصدومیتی جزئی دارد و واقعا نمی دانم شرایطش برای بازی یکشنبه چطور خواهد بود. تا فردا باید صبر کرد. شاید برسد شاید هم نه.»

 

 

1578873

 

 

در جریان بازی دیروز محمد صلاح دقیقه 61 تعویض شد و از این مساله خشمگین بود. او با عصبانیت به نیمکت رفت و ناراحتی اش را به وضوح نشان داد. اتفاقی که بازتاب رسانه ای گسترده ای هم داشت.

کلوپ در واکنش عصبانیت صلاح از تعویض شدن گفت:« 1-0 عقب بودیم و هیچ بازیکنی طبعا خوشحال نبود. صلاح را بیرون کشیدم و می دانم که دوست داشت در میدان باشد و بتواند به تیم کمک کند ولی فرصت این کار را از دست داد و طبیعی است که ناراحت شود. صلاح یک مهاجم است و مثل هر مهاجمی دوست دارد در زمین باشد و گل بزند. تعویض در چنین شرایطی هرگز خوشایند نیست. این یک اتفاق کاملا طبیعی است و مطمئن نیستم که باید به آن چندان پرداخته شود.»

 

صلاح چند ماه پیش در مصاحبه با آاس گفته بود که از کاپیتان نشدنش برابر میتیلند آزرده خاطر شده بود. برخی معتقدند از همان زمان، صلاح دیگر نسبت به بازی در لیورپول شادابی گذشته را ندارد.

 

 

1578875

 

 

کلوپ در این رابطه گفت:« این قضیه مربوط به مدت ها پیش است. پس از آن، صلاح در فرم خوبی بوده و بارها گلزنی کرده است و او را شاد دیده ام. همه چیز خوب است و جای نگرانی نیست. عصبانیت او پس از تعویض نیز مشکلی برای ما محسوب نمی شود.

شاید دیشب می توانستم بازیکن دیگری را بیرون بکشم ولی مهمتر، تصمیم در مورد بازیکنی بود که باید وارد زمین می شد. صلاح همیشه تحت فشار خوب کار کرده و آمار گلزنی فوق العاده ای هم دارد. نمی دانم چرا به این قضیه بیش از اندازه پرداخته می شود.

شاید همین 30 دقیقه استراحت به او اجازه دهد یکشنبه برابر فولام از ابتدا در میدان باشد. قرار نیست از تعویض کردن بازیکنانم به خاطر واکنش احتمالی شان بترسم. من مربی هستم؛ تصمیم نهایی را می گیرم و بازیکنان نیز می پذیرند. به همین سادگی.»

 

 

دیدگاه‌ها