کد خبر : 1741587 | 15 اسفند 1399 ساعت 18:17 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخوردرو در نقل و انتقالات فعال است؛

فاضلی: پیکان فقط اوت دستی نمی‌اندازد

مربی شهرخودرو تاکید کرد برای جذب نفرات جدا شده از این تیم برنامه دقیقی دارند.

فاضلی: پیکان فقط اوت دستی نمی‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی در خصوص دیدار شهرخودرو و پیکان اظهار کرد: شهرخودرو یک تیم خوب با کادر فنی کاربلد است که شناخت کافی از این تیم داریم. می‌دانیم که آنها علاوه بر برنامه‌ریزی روی اوت‌های بلند توسط نادر محمدی، تدابیر تاکتیکی دیگری هم برای گلزنی مقابل حریفان دارند.

 

او ادامه داد: راه‌های رسیدن به گلزنی مقابل پیکان را مرور کردیم و برای آن برنامه داریم. دیدار با پیکان برای هر دو تیم ۶ امتیازی و سنگین است ولی ما سعی داریم از امتیاز میزبانی بهره کافی را ببریم و ضمن ارائه یک نمایش خوب و احترام به پیکان، سه امتیاز را بگیریم.

 

مربی شهرخودرو تصریح کرد: بازیکنان ما شرایط این بازی را به خوبی درک کردند و برای مسابقه فردا کاملا آماده هستیم تا تماشاگران شهرخودرو را راضی کنیم.

 

فاضلی درباره برنامه نقل و انتقالاتی شهرخودرو ابراز کرد: قطعا در ادامه فصل نقل و انتقالات بازیکن جدید جذب می‌کنیم چراکه نفراتی هم از دست دادیم و باید برای انتخاب نفرات برنامه داشته باشیم. در روزهای آینده حضور فعالی در نقل و انتقالات خواهیم داشت و با توجه به نیاز تیم، مجددا وارد بازار می‌شویم تا بازیکنان مدنظر را با توجه به شرایط و متناسب با تیم جذب کنیم. ضمن اینکه لیست را به باشگاه داده‌ایم.

 

او یادآور شد: شرایط خوبی برای مسابقه فردا داریم و با توجه به اینکه فاصله بین دو بازی کم بوده، نمی‌توانستیم تمرین چندانی داشته باشیم ولی سعی کردیم در همین دو، سه جلسه دستورات تاکتیکی و استراتژیکی برای بازی با پیکان را بدهیم.

 

مربی شهرخودرو در خصوص غایبان تیمش برابر پیکان گفت: محروم نداریم، اما رضا یزدان‌دوست بخاطر مصدومیت از ناحیه کشاله ران همراه تیم نیست. سایر بازیکنان آماده هستند تا به امید خدا و ضمن احترام به تیم پیکان، بتوانیم با شرایط خوب و کسب امتیاز این دیدار را تمام کنیم و هدف ما رسیدن به برد است.

 

فاضلی تصریح کرد: اکبر صادقی کاپیتان شهرخودرو بوده و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده، اما بنابر دلالی که خودش تشخیص داد، از تیم جدا شد ولی سعی کردیم پس از جدایی وی، با همین نفرات عدم حضور ایشان را پوشش دهیم و در ادامه نیز به دنبال جذب نفرات جایگزین هستیم که مطمئنا به ما کمک می‌کنند. در این باره نیز تدابیری داشته‌ایم.

دیدگاه‌ها