کد خبر : 1741701 | 16 اسفند 1399 ساعت 13:05 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

هندرسون باعث جدایی داوید دخیا از یونایتد می شود؟

احتمال جدایی داوید دخیا از منچستریونایتد روز به روز بیشتر می شود.

هندرسون باعث جدایی داوید دخیا از یونایتد می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، دین هندرسون انتظار دارد فصل آینده دروازه بان شماره یک منچستریونایتد باشد و به همین آینده داوید ده خیا در این باشگاه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد پس از سفر دی خیا به اسپانیا برای تولد اولین فرزندش که روز پنجشنبه به دنیا آمد، مدعی شد تیمش این ماه دروازه بان اول خود را در اختیار نخواهد داشت. بدین ترتیب دین هندرسون حداقل در پنج بازی آینده در غیاب داوید دخیا به عنوان شماره یک جای دروازه بان اسپانیایی را خواهد گرفت و این بهترین فرصت برای هندرسون در مسیر اثبات ارزش های خود است.

 

1560160

 

نشریه دیلی میل مدعی شد مدیران یونایتد در حال بررسی احتمال فروش یکی از بین دین هندرسون و داوید دخیا در تابستان پیش رو هستند، اما آینده هندرسون در این باشگاه امیدوار کننده تر به نظر می رسد و به همین دلیل احتمال جدایی دخیا بیشتر خواهد بود.

 

دین هندرسون بعد از سپری کردن یک دوره موفق قرضی رد شفیلدیونایتد، حالا به دنبال درخشش مستمر در اولدترافورد بوده و قصد جدایی ندارد. تیم های چون دورتموند و تاتنهام از جمله باشگاه هایی بودند که برای خرید قرضی هندرسون اقدام کرده اند. اما سولسشر علاقمند به این دروازه بان 23 ساله بوده، قصد فروش او را ندارد و هندرسون را بخشی از آینده باشگاه می داند. دستمزد هندرسون تنها 100 هزار پوند در هفته و حقوق داوید دخیا 375 هزار پوند است، پس بدین ترتیب در این شرایط فروش دروازه بان مسن تر اسپانیایی منطقی تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها