کد خبر : 1741759 | 16 اسفند 1399 ساعت 15:35 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

واسعی با تراکتور گرم کرد (عکس)

هافبک محروم تراکتور پیش از بازی امروز به همراه هم تیمی هایش گرم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یکی از چهره های شاخص نقل و انتقالات تابستانی بود که پس از درخشش با پیکان در لیگ نوزدهم، مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله تراکتور و استقلال قرار گرفت و در نهایت با قراردادی دو ساله به تراکتور پیوست.

 

 واسعی در حالی با تراکتور قرارداد بست که سایه تهدید پیکان برای شکایت را روی سر خود حس می‌کرد اما از سوی وکیلش اطمینان یافته بود که خطری وی را تهدید نخواهد کرد. چند ماه پس از حضور در تبریز با حکم کمیته تعیین وضعیت مبنی بر جریمه و محرومیت چهار ماهه مواجه شد تا شوک بزرگی بر پیکره این بازیکن و همچنین باشگاه تراکتور وارد شود.

پس از این اتفاق بود که کشمکش هایی در خصوص پرداخت کننده جریمه (باشگاه یا بازیکن) به وجود آمد و حتی واسعی تا آستانه جدایی نیز پیش رفت اما در نهایت طرفین به توافقی رسیدند که واسعی را در تراکتور نگه داشت.

 

1579148

 

1579149

 

حالا این هافبک خوش تکنیک و شوتزن از سال جدید می‌تواند تراکتور را همراهی کند و شاهد بازگشت او به تمرینات تراکتور طی روزهای اخیر بودیم. واسعی امروز نیز پیش از شروع بازی تراکتور و نساجی با حضور در زمین ورزشگاه یادگار امام در کنار هم تیمی های خود اقدام به گرم کردن نمود.

 

تراکتوری ها امیدوار هستند که طی هفته هایی که به پایان محرومیت واسعی منجر خواهد شد، این بازیکن آمادگی کامل خود را به دست آورده و بتواند در هفته حساس باقی مانده در نیم فصل دوم آنها را همراهی کند. یکی از بزرگترین امیدواری های تراکتوری ها استفاده از واسعی در لیگ قهرمانان آسیاست که فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها