کد خبر : 1741829 | 16 اسفند 1399 ساعت 18:36 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

ترمز بدموقع پورموسوی جلوی پای یحیی گل محمدی

بعد از شش برد پیاپی و در شرایطی که پرسپولیس توانسته بود به صدر جدول دست یابد، شاگردان پورموسوی موفق شدند در خانه حریف قدرتمند خود را متوقف کنند.

ترمز بدموقع پورموسوی جلوی پای یحیی گل محمدی

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان که طی پنج هفته اخیر به نتیجه مطلوبی دست نیافته بود، به نظر می‌رسید حریف چندان سختی برای یحیی گل محمدی محسوب نشود و این تیم در ادامه بردهای سریالی خود به دنبال سه امتیاز در آبادان بود. پرسپولیس طی 6 بازی قبلی خود بدون دریافت گل و با برد برابر حریفان توانسته بود به صدر جدول دست یابد و چشم به سه امتیاز این بازی در کورس با سپاهان برای تثبیت صدرنشینی خود داشت اما در ادامه این شاگردان پورموسوی بودند که در نمایشی قابل توجه مانع از دستیابی حریف به برد شدند.

 

نفت آبادان که مشکلات مالی زیادی را متحمل شده و شرایط برخلاف نیم فصل اول برای آنها مثبت پیش نمی‌رود، در این بازی نمایش موفقی از خود به جا گذاشتند و در چند مرحله نیز در آستانه دستیابی به گل نیز قرار داشتند. در نهایت این تساوی باعث شد تا سپاهان با یک برد ارزشمند و پرگل موفق شود خود را به نزدیکی پرسپولیس برساند و رقابت صدرنشینی را با هیجان بالاتری دنبال کند. ترمز بدموقع پورموسوی علیه بردهای سریالی یحیی گل محمدی و شاگردانش باید دید در هفته‌های آینده به سود طلایی‌پوشان خواهد شد یا اینکه آنها قادر خواهند بود با دستیابی به نتایج مناسب، همچنان جایگاه خود را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها