کد خبر : 1741884 | 16 اسفند 1399 ساعت 20:29 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

کاسیاس: برای کسب قهرمانی باید اتلتیکو را ببریم

ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد این تیم در دیدار دربی برابر اتلتیکو به پیروزی برسد.

کاسیاس: برای کسب قهرمانی باید اتلتیکو را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در یک دیدار بسیار مهم و سرنوشت ساز در وندا متروپولیتانو مهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود. شاگردان دیه گو سیمئونه در حال حاضر با 58 امتیاز و البته یک بازی کمتر در صدر جدول لالیگا حضور دارند. این در حالی است که لوس بلانکوس 53 امتیازی با تفاضل گل کمتر نسبت به بارسا در رده سوم قرار گرفته است.

 

 

1568050

 

 

بسیاری معتقد هستند جدال فردای اتلتیکو و رئال مادرید می تواند در تعیین قهرمان رقابت‌های لالیگا نقش مهمی داشته باشد. در واقع روخی بلانکو در صورت پیروزی مقابل شاگردان زین الدین زیدان یک گام بزرگ به سمت قهرمانی بر خواهد داشت چرا که علاوه بر کسب سه امتیاز مهم فاصله را با یکی از اصلی ترین رقبای خود نیز افزایش خواهد داد. از طرف دیگر رئال می تواند با یک پیروزی به ادامه فصل امیدوار تر شود.

 

ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، ابراز امیدواری کرده که این تیم در مسابقه دربی به پیروزی برسد. او در این باره گفت: " امیدوارم یک مسابقه زیبا را تماشا کنیم و هواداران از مشاهده آن لذت ببرند. تقابل های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید همواره جذاب هستند. البته من امیدوارم که رئال مادرید پیروز شود تا فاصله را در صدر جدول کاهش داده باشد زیرا اتلتیکو واقعاً شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد. ما احتیاج خواهیم داشت به آن ها نزدیک شویم تا برای کسب قهرمانی امیدوار باشیم."

 

 

1578358

دیدگاه‌ها