کد خبر : 1741922 | 16 اسفند 1399 ساعت 22:31 | 96.2K بازدید | 1 دیدگاه

خروج خلعتبری از اصفهان ممنوع شد (عکس)

محمدرضا خلعتبری کاپیتان طلایی پوشان روز فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت .

 خروج خلعتبری از اصفهان ممنوع شد (عکس)

به گزارش ورزش سه ، محمدرضا خلعتبری که پس از مدت ها از ابتدا برای سپاهان به میدان رفت عملکرد خیره کننده ای از خود به جا گذاشت ؛ خلعتبری که در این بازی در پست مهاجم نوک به کار گرفته شده بود، حضور فعالی در نیمه زمین آلومینیوم داشت و موفق شد گل سوم سپاهان را به زیبایی هر چه تمام تر از روی ضربه آزاد به ثمر برساند .

 

1579393


خلعتبری ۳۷ ساله جواب اعتماد نویدکیا را هر زمان که به او نیاز داشته به بهترین نحو داده است. اگر نگاه دقیقی به بازی این بازیکن ریزنقش بیاندازیم بیش از هر چیز، انگیزه فوق العاده او و جنگندگی بیش از حدش جلب توجه می کند و نشانی از بازیکنی ۳۷ ساله ندارد.

 

1579391

 

درخشش خلعتبری اما به گل زیبای او ختم نشد و این بازیکن چهارمین پاس گل فصل خود را نیز ثبت کرد و پایه گذار گل چهارم سپاهان شد که شهباززاده آن را به ثمر رساند، تا در پانزدهیمن گل فصل او شریک باشد؛ کاپیتان سپاهان حالا با این پاس گل توانسته به صورت مشترک با کریم اسلامی بهترین پاسور لیگ برتر باشد.

 

1579390

 

خلعتبری که چهارمین فصل حضور خود در سپاهان را سپری می کند، با نمایشی که در مقابل آلومینیوم داشت، بعید به نظر می رسد دیگر حرفی در مورد خروجش از سپاهان نیز وجود داشته باشد و او لیگ بیستم را با پیراهن طلایی سپاهان به پایان خواهد رساند.

دیدگاه‌ها