کد خبر : 1741966 | 17 اسفند 1399 ساعت 09:36 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول خیلی بزرگ است؛

کلوپ: از لیگ برتر دست نمی‌کشیم. هرگز!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید که این تیم هرگز لیگ برتر را قربانی تمرکز بر روی چمپیوزنلیگ نخواهد کرد.

کلوپ: از لیگ برتر دست نمی‌کشیم. هرگز!

به گزارش "ورزش سه"، مدافعان عنوان قهرمانی لیگ برتر به شدت در رقابت های داخلی به دردسر افتاده اند و تنها امید باقی مانده آنها برای این فصل امید به بردن جام قهرمانی در چمپیونزلیگ است.

یورگن کلوپ اما می گوید که تیم او هرگز تلاش برای کسب یکی از سه رده بالای جدول در لیگ برتر را قربانی تمرکز روی چمپیونزلیگ نخواهد کرد.

قرمزها پس از چندین هفته افت شدید و گرفتن نتایجی ناامیدکننده تا رده هفتم جدول پایین رفته اند و در حال حاضر چهار امتیاز از چلسی در رده چهارم جدول، عقب هستند.

اوضاع تیم کلوپ در رقابت های اروپایی اما هنوز خوب است و آنها توانسته اند لایپزیش را در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ 2-0 شکست دهند.

 

1579501

 

یورگن کلوپ گفت: "من نمی توانم الان که در این دوره سخت هستیم به قهرمانی در چمپیونزلیگ فکر کنم. این هفته ما سه بازی داریم که بین هر کدام دو روز فاصله است، پنجشنبه یکشنبه و چهارشنبه و این خیلی سخت است.

باید ببینیم در بازی روز یکشنبه کدام بازیکنان را می توانیم به زمین بفرستیم و بعد چه کسانی روز چهارشنبه می توانند بازی کنند. اما این به این معنا نیست که ما از لیگ برتر دست کشیده ایم، این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

هیچ مسابقه ای وجود ندارد که ما بتوانیم بازی کنیم و ببازیم و مردم بگویند اوه به ترکیب تیم‌شان نگاه کنید!

لیورپول خیلی بزرگ است و بسیاری از مردم به این تیم علاقه دارند. ما در واقع بدون دوربین ها و پشت درهای بسته بازی نمی کنیم، داریم در برابر هواداران‌مان بازی می کنیم و احساس مسئولیت می کنیم که در هر بازی باید هر چه در توان داریم را ارائه دهیم تا ببریم.

اگر این کار را نکنیم مردم فکر خواهند کرد "این کافی نیست". ما رفتار و رویکردمان را عوض نخواهیم کرد."

 

لیورپول امروز در لیگ برتر به مصاف فولام می رود و روز چهارشنبه در بوداپست برابر لایپزیش در دیدار برگشت از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ صف آرایی خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها