کد خبر : 1741969 | 17 اسفند 1399 ساعت 10:21 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

پس از جنجال بزرگ در آغاز لیگ بیستم؛

آشتی در پایان سال؛تارتار و رحمتی علیه بیانیه‌ها(عکس)

سرمربیان دو تیم شهر خودرو و پیکان روز گذشته برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و نشان دادند اتفاقات جنجالی گذشته را فراموش کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه" بدون‌شک عجیب‌ترین و جنجالی‌ترین دیدار در لیگ بیستم به هفته سوم باز می‌گردد، جایی که پیکان در خانه پذیرای شهر خودرو بود و بارش شدید باران باعث شد تا دیدار دو تیم نیمه‌تمام بماند و 24 ساعت به تعویق بیفتد؛ تعویقی که همراه با تعویض ورزشگاه بود و ادامه بازی به جای ورزشگاه شهدای شهر قدس در ورزشگاه قوامین دنبال شد و در نهایت شاگردان تارتار توانستند با یک گل حریف مشهدی را شکست داده و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورند.

 

سه امتیازی که حاصل یک دوئل جنجالی و پرالتهاب بود، چرا که مهدی رحمتی از نوع رفتار بازیکنان پیکان و وقت‌کشی آن‌ها گلایه‌مند بود و به بازیکنانش گفته بود فیرپلی انجام ندهند! در طرف مقابل مهدی تارتار این اتهام را رد کرده بود و با نیش و کنایه مهدی رحمتی را مخاطب حرف‌های خود قرار داده بود و در نهایت کار به بیانیه‌نویسی از سوی دو باشگاه رسید.

 

 

پس از گذراندن یک نیم‌فصل دوباره روز گذشته شهر خودرو و پیکان به هم رسیدند و در آغاز مسابقه، مهدی رحمتی به سوی نیمکت پیکان رفت و خوش و بش گرمی با مهدی تارتار سرمربی پیکان و علی‌اصغر مدیرروستا سرپرست این تیم داشت تا دو طرف نشان بدهد کدورت‌های گذشته را فراموش کرده‌اند.

 

جالب آن‌که پیش از شروع بازی مهدی تارتار در کنفرانس خبری برای رحمتی کری‌خوانی کرده بود که تمامی راه‌های پیروز شدن مقابل شهر خودرو را می‌داند اما در نهایت جدال دیروز، این شاگردان رحمتی بودند که توانستند پیکان را شکست بدهند و دست خالی به تهران بفرستند.

عکس: محسن بخشنده

 

دیدگاه‌ها