کد خبر : 1741997 | 17 اسفند 1399 ساعت 12:35 | 34.9K بازدید | 3 دیدگاه

شادی خاص مظاهری در حلقه نیمکت نشینان (عکس)

استقلال که در هفت بازی گذشته خود تنها یکبار موفق به ثبت کلین شیت شده بود، در بازی مهم با فولاد نیز دروازه اش را بسته نگه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در روزی که شاید به دلیل تغییرات در کادرفنی و تلاش بازیکنان برای وفق دادن خود با فرامین مجیدی و دستیارانش نیمه نخست مقابل فولاد را خوب آغاز نکرد، در نیمه دوم به خود آمد و توانست با ارائه یک بازی منطقی، سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند.


رشید مظاهری در دیدار روز گذشته مقابل فولاد بجز همان تک صحنه ای که مغلوب ساسان انصاری شد و موسوی توپ را از روی خط برگرداند، درون قفس توری آبی پوشان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. 


سنگربان آبی پوشان که در هفت مسابقه گذشته تیمش در 5 دیدار درون دروازه قرار گرفته بود و تنها در بازی با نساجی موفق به ثبت کلین شیت شده بود، مقابل مهاجمین زهردار فولاد دروازه اش را بسته نگه داشت تا دوباره به روند ثبت کلین شیت هایش برگردد.

 

1579559


مظاهری که در هفته های گذشته در دو بازی جایش را به حسینی داد و در 4 دیدار نیز دروازه اش را باز شده دید، در زمینه ثبت کلین شیت از حامد لک عقب افتاد ولی حالا با بازی خوب مقابل فولاد، امیدوار است بتواند دوباره به لک برسد و به صدر جدول بیشترین کلین شیت های لیگ برتر صعود کند.


مظاهری شب گذشته 2 سیو و 2 خروج موفق از دروازه داشت و یک بازیابی نیز انجام داد و با وجود اینکه او در چند نوبت از تمرینات قبل از بازی با فولاد به صورت اختصاصی کار کرد، اما انتخاب اول مجیدی برای حضور درون چارچوب دروازه بود تا سرمربی جدید آبی پوشان نشان دهد حساب ویژه ای روی مظاهری باز کرده است.

 

1579558


به نظر می رسد اگر تغییرات روی نیمکت آبی پوشان رخ نمی داد، به احتمال بسیار زیاد فکری ترجیح می داد از حسینی درون دروازه استفاده کند ولی مجیدی در نخستین حضورش به عنوان سرمربی استقلال، مظاهری را به عنوان گلر شماره یک خود معرفی کرد.


در زمانی که استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شده بود، مظاهری با استرس خاصی این صحنه را دنبال می کرد ولی پس از باز شدن دروازه فولاد به وسیله ارسلان مطهری، سنگربان آبی پوشان با خوشحالی فراوان به جمع هم تیمی هایش روی نیمکت پیوست و در حلقه شادی آنها شریک شد.

دیدگاه‌ها