کد خبر : 1741999 | 17 اسفند 1399 ساعت 12:40 | 27.2K بازدید | 1 دیدگاه

یکبار دیگر با نوازنده نیمکت نشین استقلال(عکس)

ارسلان مطهری شب گذشته و در بازی با فولاد موفق شد پس از 465 دقیقه یکبار دیگر برای استقلال گل بزند.

یکبار دیگر با نوازنده نیمکت نشین استقلال(عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، تعویض طلایی فرهاد مجیدی باعث شد تا او در گام نخست از سومین پروژه حضور در استقلال، سه امتیاز حساس را مقابل یکی از رقیبان مستقیم خود کسب کند و حالا هم او و هم طرفداران استقلال امیدوارند که پس از رسیدن فاصله شان با پرسپولیس به چهار امتیاز، در هفته های آتی این اختلاف را جبران کنند.


اما حضور کوتاه ارسلان مطهری در ترکیب استقلال، با بالاترین بازدهی ممکن همراه بود. در حالیکه انتظار می رفت به دلیل نیاز استقلال به گلزنی، شیخ دیاباته تا پایان بازی در ترکیب آبی پوشان حضور داشته باشد، اما مجیدی با تعویض آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، ارسلان مطهری را به جای او به زمین فرستاد.


در دقیقه 81 بازی یک ضربه ایستگاهی نصیب استقلالی ها شد که مهدی قایدی پشت این توپ ایستاد. ضربه او به دست موسی کولیبالی برخورد کرد ولی کمیل غلامی که به صحنه نیز نزدیک بود، اعتقادی به پنالتی نداشت تا توپ برگشتی نصیب ارسلان شود. 


در حالیکه مطهری قصد داشت با ضربه ای آکروباتیک دروازه فروزان را تهدید کند، اما تکل مدافع فولاد باعث سرنگونی مطهری شد و داور به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید و یک ضربه پنالتی برای استقلال به دست آمد که مطهری با ضربه ای خوب و دقیق به گوشه دروازه، تک گل بازی را برای آبی پوشان به ثمر رساند.

 

1579571


پس از آنکه ارسلان در دربی مقابل پرسپولیس و در همان دقیقه دوم موفق شده بود دروازه حامد لک را باز کند، او دیگر در امر گلزنی ناکام بود و شب گذشته پس از 465 دقیقه موفق شد طلسم گل نزدن هایش را بشکند.


مطهری  پس از دربی و در دیدار مقابل تراکتور یک پاس گل داد ولی در ادامه و در جدال مقابل سایپا، نفت مسجدسلیمان، نساجی، سپاهان و مس رفسنجان نتوانسته بود برای تیمش گل بزند ولی شب گذشته هم یک پنالتی گرفت، هم گل سه امتیازی بازی را زد و هم پس از مدت ها صدای گیتارش را به گوش همگان رساند.

 

1579569

دیدگاه‌ها