کد خبر : 1742028 | 17 اسفند 1399 ساعت 13:46 | 9K بازدید | 3 دیدگاه

در آستانه مصاف با سیتی؛

سولسشر: تقلید از پپ؟ ما فرهنگ خودمان را داریم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، قصد دارد تا ارزش های دیرینه شیاطین سرخ را پاس داشته و تیم خودش را حول شعار "سرعت، قدرت و حملات سریع" بسازد و در این راه از سیتیزن ها الگو نخواهد گرفت.

سولسشر: تقلید از پپ؟ ما فرهنگ خودمان را داریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در دربی منچستر به مصاف سیتی رکوردشکنی خواهد رفت که در 21 بازی قبلی خود پیروز شده است. موفقیت پپ گواردیولا در بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی باعث شده تا بسیاری از مربیان سعی در تقلید از این سرمربی کاتالان و ایده هایش در فوتبال داشته باشند.

گواردیولا در طول دوران سرمربیگری خود توانسته کتاب های راهنمای سرمربیگری در فوتبال را از نو بنویسد و تیم های او همیشه انقلابی، سرگرم کننده و در عین حال از نظر تاکتیکی پیچیده بازی کرده اند.

 

اوله گنار سولسشر اما قصد ندارد از روی دست سرمربی سیتی تقلب کند و ترجیح می دهد که با حفظ سنت های شیاطین سرخ، به غرایز خود در بازسازی منچستریونایتد اعتماد کند.

 

1579608

 

سولسشر گفت: "هر سرمربی تیم خود را حول فرهنگ باشگاه می سازد. ما هم در منچستریونایتد فرهنگی داریم که قصد داریم همان را حفظ کنیم و به آن بچسبیم. فرهنگی که سر مت باسبی و سر الکس فرگوسن پایه گذاری کردند؛ سرعت، قدرت و حملات سریع.

ما همه فلسفه و باورهای خودمان را در شیوه های مختلف پیروزی در مسابقات فوتبال داریم. راه های خیلی زیادی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد. به نظرم ما به عنوان یک باشگاه موفق بوده ایم، من احساس می کنم که ما در حال بهتر شدن و پیشرفت هستیم و به کسب عناوین قهرمانی نزدیک می شویم.

من همیشه به راه و روش خودم برای بازی کردن اطمینان داشته ام و گاهی به دیگر سرمربیان نگاه می کنی و می گویی فقط یک نکته کوچک را از شیوه بازی آنها وام می گیرم، فقط یک نکته کوچک که از دیگری قرض گرفته می شود.

به عنوان یک بازیکن هم من همینطور بودم. من نمی توانستم مثل بکام باشم اما همیشه دلم  می خواست که توپ را مثل بکام از این سر زمین به آن سر زمین ارسال کنم. نمی توانستم بازیکنی مثل رایان گیگز باشم اما دوست داشتم که به خوبی او دریبل بزنم."

دیدگاه‌ها