کد خبر : 1742167 | 17 اسفند 1399 ساعت 21:23 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان صدرنشین پای فینال متوقف شد

لیگ والیبال؛ جنگ قهرمانی بین سیرجان و ارومیه

لیگ برتر والیبال در مرحله نیمه نهایی با پیروزی تیم های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر امروز با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد. 


در اولین بازی، شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه موفق شدند در یک ماراتن پنج سته، با نتیجه سه بر دو حریف خود لبنیات هراز آمل را شکست دهند و به عنوان نخستین تیم راهی فینال شوند. تیم شهرداری ارومیه درحالی اولین فینالیست لیگ برتر سال 99 لقب گرفت که این دومین حضور این تیم در فینال لیگ برتر والیبال است. پیش از این سال 93 این تیم موفق شد در فینال لیگ برتر حاضر شود اما در تقابل با پیکان تهران موفق به پیروزی نشد تا به سکوی نایب قهرمانی بسنده کند.

 

 

1579820

 


در بازی امروز شاگردان بهروز عطایی در ست‌های اول و چهارم با مشابه نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما ست‌های دوم، سوم و پنجم بازی با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 17 و 15 بر 10 به سود شهرداری ارومیه تمام شد تا در نهایت شهرداری ارومیه همانند بازی دور رفت سه بر دو فاتح میدان باشد.


در این بازی تیم شهرداری ارومیه در مجموع 112 پوئن شامل 63 امتیاز حمله، 15 امتیاز دفاع، 3 امتیاز سرویس و 31 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم لبنیات هراز آمل هم 101 پوئن شامل 61 امتیاز حمله، 9 امتیاز دفاع، 5 امتیاز سرویس و 26 امتیاز از اشتباهات بازیکنان شهرداری ارومیه کسب کرد.


امین علوی بازیکن تیم لبنیات هراز آمل با کسب 25 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و پوریا یلی هم با کسب 24 پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه بود.


در دومین مسابقه امروز، تیم‌های فولاد سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رضا تندروان با شکست سه بر صفر نماینده اصفهان با اقتدار مجوز حضور در دیدار نهایی لیگ برتر را به دست آوردند. سیرجانی‌ها در دور رفت هم سه بر صفر این تیم را شکست داده بودند.


سپاهان که در دور مقدماتی صدرنشین شده بود، در دیدار برگشت با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 15 و 25 بر 21 مغلوب حریف قدرتمند خود شد تا در دیدار رده‌بندی لیگ برتر سال 99 به مصاف لبنیات هراز آمل برود. فولاد سیرجان با صعود به دیدار نهایی لیگ برتر، برای نخستین بار در دیدار نهایی این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. در سال 1385 تیم گل گهر نماینده سیرجان به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر مردان دست یافت.

 

 

1579819

 


در این بازی تیم فولاد سیرجان در مجموع 77 پوئن شامل 48 امتیاز حمله، 6 امتیاز دفاع، 4 امتیاز سرویس و 19 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان هم 61 پوئن شامل 35 امتیاز حمله، 3 امتیاز دفاع، یک امتیاز سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم فولاد سیرجان کسب کرد.


صابر کاظمی بازیکن تیم فولاد سیرجان با کسب 19 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و کیاوش حیدری هم با کسب 11 پوئن، بهترین بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان بود.


بدین ترتیب در مرحله نهایی تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل برای کسب مقام سومی و تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برای مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها