کد خبر : 1742169 | 17 اسفند 1399 ساعت 21:38 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: تشخیص صحنه پنالتی آسان نبود

دیگو سیمئونه از عملکرد اتلتیکومادرید برابر رئال مادرید رضایت دارد.

سیمئونه: تشخیص صحنه پنالتی آسان نبود

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در شبی که تا دقایق پایانی از رئال مادرید پیش بود، در نهایت به تساوی 1-1 در دربی مادرید بسنده کرد. دیگو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکوس در پایان این دیدار در مورد صحنه مشکوک هند نیمه اول در محوطه تیمش صحبت کرده و مدعی شد تصمیم گیری در این رابطه آسان نیست.

 

دیگو سیمئونه گفت: "از کار گروهی تیمم خوشحالم و جریان مسابقه اگرچه آسان نبود، اما اغلب دقایق بازی مطابق میل ما پیش رفت. البته در یک سوم حریف نتوانستیم خیلی خوب عمل کنیم. ما می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما این اتفاق رخ نداد. در ادامه رئال مادرید یک فرصت خوب گلزنی از دست داد و در نهایت به گل تساوی نیز دست یافت.

 

صحنه هند مشکوک نیمه اول؟ درگیر مواردی نمی شوم که دست من نیست. تصمیم گیری در مورد اینکه برخورد توپ به دست عمدی بوده و اینکه آیا دست از بدن فاصله داشته کار راحتی نیست."

 

1579811

 

کوکه، هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید نیز در پایان بازی گفت: "ما تیم برتر بودیم، اما رئال در هر موقعیتی می تواند به گل برسد. قصد هجوم داشتیم و بازیکنان تازه نفس نیز وارد میدان شدند، اما رئال مادرید رقیب بزرگی است که پتانسیل گلزنی بالایی در بین بازیکنان هجومی خود دارد.

 

شما می گویید داستان لیگ تمام شده و مسائلی از این دست، اما ما تا فصل به پایان نرسد اینگونه فکر نمی کنیم. ما باید روی بازی چهارشنبه تمرکز کنیم تا بتوانیم امتیاز بگیریم و امیدوارم رقبا نتوانند به موفقیت دست یابند. درست است که ما در اینجا تا به حال نتوانسته ایم آنها را شکست دهیم، اما مدت این روند خیلی طولانی نبوده است.

 

صحنه مشکوک نیمه اول؟ من می گویم هند نبود و آنها می گویند هند بود. پس داوران بهترین گزینه برای توضیح دادن در این رابطه هستند."

دیدگاه‌ها