کد خبر : 1742172 | 17 اسفند 1399 ساعت 21:54 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی ۰-۲ یونایتد؛ سولسشر ترمز سیتیزن ها را کشید

منچستریونایتد با ارائه یک نمایش حساب شده با دو گل از سد منچسترسیتی عبور کرد.

سیتی ۰-۲ یونایتد؛ سولسشر ترمز سیتیزن ها را کشید

به گزارش "ورزش سه"، در مهم ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی صدرنشین در ورزشگاه اتحاد میزبان منچستر‌یونایتد رده دومی بود که در انتها این بازی با نتیجه 2-0 به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت.

 

این منچستر یونایتد بود که کار را طوفانی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست یافت. خطای گابریل ژسوس روی آنتونی مارسیال باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار برونو‌ فرناندز پشت توپ ایستاد و دروازه سیتی را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1579828

 

 

بعد از گذشت دقایق ابتدایی که منچستریونایتد توپ و میدان را در اختیار داشت رفته رفته سیتی بر بازی مسلط شد و در دقیقه 23 یک موقعیت بسیار خوب گلزنی را هم توسط رحیم استرلینگ از دست داد.

 

در دقیقه 24 الکساندر زینچنکو می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه بسیار خوب او با واکنش بهتر دین هندرسون همراه شد تا بازی با همان یک گل به سود یونایتد ادامه پیدا کند.

 

 

1579833

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد منچسترسیتی می‌توانست با نتیجه تساوی به رختکن برود اما ضربه ریاض محرز در دهانه دروازه به گابریل ژسوس تا این اتفاق رخ ندهد.

 

منچسترسیتی می‌توانست در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم کار را به تساوی بکشاند اما ضربه رودری با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 50 و برخلاف جریان بازی منچستریونایتد گل دوم را هم وارد دروازه سیتی کرد. لوک شاو روی پاس مارکوس راشفورد توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1579830

 

 

در دقیقه 69 منچستریونایتد تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم هم پیش رفت اما آنتونی مارسیال در مصافی تک به تک با دروازه منچستر سیتی مغلوب ادرسون شد تا بازی با همان دو گل به سود شیاطین سرخ دنبال شود.

 

در ادامه منچسترسیتی چند موقعیت روی دروازه یونایتد ایجاد کرد اما در باز کردن قفل دروازه حریف ناکام بود تا بازی با همان دو گل به سود شیاطین سرخ خاتمه پیدا کند.

 

 

1579831

دیدگاه‌ها