کد خبر : 1742225 | 18 اسفند 1399 ساعت 10:33 | 19K بازدید | 12 دیدگاه

هرناندز هرناندز زیر ذره‌بین؛

داور دربی مادرید در کودکی هوادار بارسا بود!

تصمیم جنجالی هرناندز هرناندز، داور دربی مادرید و عدم اعلام ضربه پنالتی به سود رئال مادرید، خشم هواداران سفیدها را برانگیخته است. حالا شبکه های اجتماعی پر شده از تاریخچه تصمیماتی که او در طول این سالها بر علیه رئال گرفته است.

داور دربی مادرید در کودکی هوادار بارسا بود!

به گزارش "ورزش سه"، آلخاندرو هرناندز هرناندز پس از تصمیم جنجال برانگیزی که در دربی مادرید گرفت، اکنون در مرکز گردبادی است که هر لحظه شدیدتر می شود.

این داور اهل جزایر قناری خطای هند فلیپه، مدافع اتلتیکو مادرید، در محوطه جریمه را نگرفت و حتی پس از اینکه VAR به ماجرا وارد شد و با بررسی صحنه مناقشه برانگیز در مانیتورهای کنار زمین نیز تصمیم خود را تغییر نداد و هیچ اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

1579926

 

این تصمیم هرناندز هرناندز خشم بازیکنان رئال مادرید را بر انگیخت و حتی امیلیو بوتراگوئنو، مدیر ارتباطات بی حاشیه و اغلب خونسرد رئال مادرید را به شدت عصبانی و وادار به نشان دادن واکنش کرد. بوتراگوئنو گفت: "ما هیچ شانسی با هرناندز هرناندز نداشتیم، دوباره!"

 

از شب گذشته تاکنون شبکه های اجتماعی پر از کامنت ها و اظهارنظرهایی در رابطه با سابقه این داور با رئال مادرید شده است: در فصل 20-2019 در ال کلاسیکو و در ورزشگاه نوکمپ هرناندز هرناندز دو خطای پنالتی بر روی واران را سوت نزد، خطای سوارز روی هافبک فرانسوی رئال را در فصل 18-2017 نگرفت، در فصل 16-2015 گل صحیح گرت بیل را به دلیل خطایی که می گفت روی آلبا رخ داده مردود اعلام کرد، خطای پنالتی اومتیتی روی کریستیانو رونالدو در فصل 17-2016 را نگرفت و...

در همین فصل هرناندز هرناندز با پذیرفتن گلی که ویارئال از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود حسابی روی اعصاب بازیکنان سپیدپوش پایتخت رفت. یکی از بازیکنان ویارئال قبل از زدن ضربه پنالتی وارد محوطه جریمه شده بود و گل باید مردود اعلام می شد.

 

1579925

 

در این میان مصاحبه ای از هرناندز هرناندز پیدا شده که در سال 1994 و وقتی این داور تنها 11 سال داشته انجام شده است. هرناندز هرناندز 11 ساله در آن سالها نخستین گام های خود در دنیای داوری را برمی داشت و در این مصاحبه مشخص کرده است که در جهان فوتبال طرفدار چه تیمی است.

هرناندز هرناندز در این مصاحبه قدیمی در پاسخ به این سوال که آیا تیم محبوبی دارد؟ گفته است: "بله البته. بارسلونا." او همچنین مشخص کرده که روماریو و لادروپ بازیکنان محبوب او بوده اند، دو بازیکنی که در بارسلونا بازی می کردند، هر چند لودراپ در تابستان همان سال به رئال مادرید پیوست.

دیدگاه‌ها