کد خبر : 1742273 | 18 اسفند 1399 ساعت 13:10 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

بی حوصلگی ستاره لیورپول برای صحبت در مورد تمدید

جینی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول علاقه ای به صحبت در مورد تمدید قرارداد خود ندارد.

بی حوصلگی ستاره لیورپول برای صحبت در مورد تمدید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جینی واینالدوم، ستاره هلندی مرسی سایدی ها در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید و هنوز توافقی برای تمدید حاصل نشده است. تیم هایی چون بارسلونا و اینتر از همین حالا برای خرید این بازیکن وارد عمل شده اند، اما با توجه به ناکامی های مکرر لیورپول در هفته های اخیر، جینی واینالدوم حوصله توضیح دادن در مورد آینده خود را ندارد.

 

1549974

 

جینی واینالدوم گفت: "اگر طرفدار لیورپول بوده و از این تیم حمایت می کنید، حامی بازیکن بوده و البته از باشگاه و عملکردشان نیز طرفداری کنید. می دانم که شما علاقه دارید بدانید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما من را نیز درک کنید، زیرا وقتی خبر خاصی نبوده و حرفی برای گفتن نیست نمی توانم چیزی بگویم. امیدوارم که هواداران بتوانند این موضوع را درک کرده و در انتظار اخبار جدید در مورد تمدید قرارداد من باشند.

 

مهمترین هدف در حال حاضر این است که ما به صورت تیمی مشکلات اخیر را برطرف کنیم و نتیجه بگیریم. صحبت کردن در مورد یک فرد و در رابطه با وضعیت قرارداد من مهم نیست. من فقط گفتم که هیچ خبری نیست و فکر می کنم ما می توانیم به مسائل بهتر و مهم تری از وضعیت آینده من توجه کنیم. قطعا وقتی در این رابطه خبری شد به بیرون نیز درز خواهد کرد."

دیدگاه‌ها