کد خبر : 1742285 | 18 اسفند 1399 ساعت 13:55 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از گلزنی در دربی منچستر؛

برونو فرناندز: مردم همیشه دلیلی برای غر زدن دارند

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، شب گذشته در دربی منچستر اولین گل شیاطین سرخ را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

برونو فرناندز: مردم همیشه دلیلی برای غر زدن دارند

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در دربی دیشب خود برابر سیتیزن ها بهترین شروع ممکن را داشتند و بلافاصله پس از آغاز بازی به یک ضربه پنالتی رسیدند. خطای گابریل ژسوس روی آنتونی مارسیال باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار برونو‌ فرناندز پشت توپ ایستاد و دروازه سیتی را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

گلزنی فرناندز برابر سیتی پاسخی به منتقدان این بازیکن بود که با توجه به نتایج یونایتد ادعا می کردند که ستاره پرتغالی قادر به گلزنی برابر دیگر تیم های بزرگ لیگ برتر، موسوم به بیگ سیکس، نیست.

 

1580018

 

برونو فرناندز پیشتر گفته که به خاطر فشارهایی که پنالتی زدن در یونایتد را همراهی می کند زنده است و نشان داده که حتی در حساس ترین بازی ها نیز اعصابی از فولاد دارد.

 

فرناندز پس از گلزنی در دربی گفت: "همه پنالتی ها حساسیتی مشابه دارند و فشار مشابهی به من می آورند. اینکه پنالتی بزنی همیشه فشاری را روی تو قرار می دهد، فرقی نمی کند که برابر سیتی باشد یا تیم دیگری. پنالتی زدن همیشه تو را تحت فشار می گذارد.

من اینجور فشارها را دوست دارم. این یک فشار مثبت و خوب است. می دانستم که باید چه کار کنم. پنالتی را به شکل درست و با فشار درست به توپ زدم و خوشحالم که گل زدم.

 

1580019

 

صادقانه بگویم برای ما همه چیز در بردن خلاصه می شود. مردم همیشه راجع به یک چیزی غر می زنند. امروز موضوع شکایت ها این است که برونو در بازی های بزرگ گل نمی زند.

الان هم آنها خواهند گفت که این گل در جریان بازی نبود و از روی نقطه پنالتی بود پس حساب نیست. برای ما ولی مهمترین چیز پیروز شدن در بازی ها است.

مهم نیست که چطور گل می زنی، وقتی توپ با تور دروازه دوخته می شود، این گل است. من از گلزنی راضی خواهم بود و برای من مهم نیست که من گل بزنم یا یک بازیکن دیگر."

دیدگاه‌ها