کد خبر : 1742301 | 18 اسفند 1399 ساعت 15:00 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

بخاطر بی‌تجربگی ۶ امتیاز از دست رفت؛

جعفری: محسن مسلمان گفت پنالتی بود

هافبک نفت مسجدسلیمان معتقد است داوری دیدار با سایپا به ضرر آنها بود.

جعفری: محسن مسلمان گفت پنالتی بود

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره تساوی مقابل سایپا اظهار کرد: موقعیت‌های زیادی در این مسابقه داشتیم و کاملا بهتر از سایپا کار کردیم. به دنبال دفاع و ضد حملات سریع بودیم که ۶-۵ فرصت جدی هم به دست آوردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. بازی چندان خوبی نبود چون آنها فقط دفاع می‌کردند و در زمین خودشان پاس می‌دادند.

 

او با اشاره به داوری این مسابقه و اعتراضی که نفت مسجدسلیمان داشت، عنوان کرد: واقعیت این است که یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد. حتی محسن مسلمان هم گفت پنالتی بود و داور اشتباه کرد.

 

کاپیتان نفت مسجدسلیمان درباره شرایط این تیم ابراز کرد: تیم جوانی داریم و اگر یک مقدار با تجربه بودیم از دو بازی اخیر ۶ امتیاز می‌گرفتیم و بالای جدول می‌رفتیم تا خیالمان برای ماندن در لیگ برتر راحت شود. در بازی با تراکتور لحظه آخر برد را از دست دادیم و در دیدار با سایپا هم موقعیت‌های زیادی هدر رفت. امیدوارم بچه‌ها با تجربه‌تر عمل کنند و شرایط بهتری رقم بزنیم.

 

جعفری یادآور شد: تیم خوبی داریم و شکل نیم‌فصل اول را حفظ کردیم که رفته رفته بهتر هم می‌شود. درست است مساوی کردیم، اما در کل نتیجه بدی نیست چون تغییرات زیادی در این مدت داشتیم و در ادامه بهتر می‌شویم.

دیدگاه‌ها