کد خبر : 1742321 | 18 اسفند 1399 ساعت 15:53 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

دل نگرانی من نبودن هواداران در ورزشگاه است؛

الهامی: حق تماشاگران نساجی این شرایط نیست

سرمربی نساجی مازندران امیدوار است با حمایت تماشاگران این تیم به موفقیت برسد.

الهامی: حق تماشاگران نساجی این شرایط نیست

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در حاشیه نخستین جلسه تمرینی با نساجی مازندران اظهار کرد: امیدوارم خدا این توفیق را به من بدهد تا بتوانم خدمت خوبی در نساجی داشته باشم و  کار ناتمامی که از گذشته مانده بود را در این تیم بزرگ انجام دهیم.

 

او ادامه داد: می‌دانم شرایط تیم به شکلی است که مردم را سرخورده و دل‌شکسته کرده است. حق هواداران این شرایط نیست و متاسفانه نساجی هم جایگاه خوبی در جدول ندارد و نباید اینجا باشد.

سرمربی نساجی خطاب به تماشاگران این تیم گفت: یک خواهشی از هواداران دارم؛ الان شرایط طوری است که همه نیاز به حمایت یکدیگر داریم؛ باید یک تیم واقعی شویم چون این تیم برای یک شخص، مالک و ... نیست؛ این تیم برای مردم مازندران و دل‌خسته‌هایی است که سال‌ها زحمت کشیدند و تیم را لیگ برتری کردند.

 

الهامی اضافه کرد: حق نساجی چنین جایگاهی نیست و نباید این شرایط را تجربه کند، اما گاهی اوقات وضعیت طوری رقم می‌خورد که بر وفق مراد نیست ولی مطمئنم هواداران که صاحبان اصلی این تیم هستند، با ما همسو و همراه شوند و کمک کنند، موفقیت دور از دسترس نیست.

او یادآور شد: امیدوارم روزی برسد که جشن بقا در لیگ برتر را بگیریم و سال آینده برای کسب سهمیه آسیایی بجنگیم. این تیم پتانسیل بالایی دارد و باید موفق شود.

 

سرمربی نساجی ادامه داد: تنها دل نگرانی من غیبت هواداران در بازی‌های خانگی است. ای کاش تماشاگران ما در استادیوم بودند و می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم. دست تک تک طرفداران نساجی را می‌بوسم و امیدوارم دعای آنها بدرقه راه ما باشد چون این بازیکنان سربازان آن مردم هستند.

دیدگاه‌ها