کد خبر : 1742388 | 18 اسفند 1399 ساعت 21:24 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت و هشدار همزمان دشان به دو ستاره فرانسوی

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از آنتوان گریزمان و پل پوگبا حمایت کرد اما در عین حال یک هشدار جدی به آنها داد.

حمایت و هشدار همزمان دشان به دو ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"،  دو ستاره فرانسوی یعنی آنتوان گریزمان و پل پوگبا که با تیم ملی کشورشان به مقام قهرمانی جام جهانی 2018 دست یافتند، اکنون وضعیت خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارند؛ موضوعی که باعث شده ابهاماتی درباره ادامه حضور آنها در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه مطرح شود.

 

 

1580144

 

 

طی هفته های اخیر انتقادات از آنتوان گریزمان به اوج خود رسیده است. ستاره فرانسوی بارسا در این فصل تنها شش بار برای این تیم در لالیگا گلزنی کرده است. با این حال دیدیه دشان از او حمایت کرده و می‌گوید: " ممکن است او در بهترین فرم بازی خود نباشد اما این مسئله کیفیت او را زیر سوال نمی برد. به نظر من زیر سوال بردن حضور او در تیم ملی فرانسه امری است که شایسته اش نیست."

 

دیدیه دشان درباره وضعیت پل پوگبا نیز گفت: " در ماه نوامبر، پل یک دوره دشوارتر با منچستر یونایتد را پشت سر می گذاشت.  حضور در کنار ما باعث تقویت او شد و او عملکرد بسیار خوبی مقابل پرتغال داشت.  قضیه آنتوان نیز همین است، مسئله اعتماد است."

 

 

1580143

 

 

دشان در ادامه به این دو ستاره یک هشدار هم داد و گفت: " آنها می‌دانند که در تیم ملی فرانسه محیط دیگری را تجربه می‌کنند. همه بازیکنان می توانند دوره بدی را در باشگاه خود پشت سر بگذارند اما من اطمینان خود را نسبت به آنها حفظ می کنم. بازیکنان باید به خاطر داشته باشند که رقابت وجود دارد.  اگر در برهه ای از زمان فکر کنم که یک جوان تجربه کمتری دارد اما می تواند چیز بیشتری به تیم اضافه کند از استفاده از او دریغ نخواهم کرد."

دیدگاه‌ها