کد خبر : 1742391 | 18 اسفند 1399 ساعت 21:53 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی طلسم سنگین تراکتور در خانه را شکست(عکس)

تراکتور بعد از ۴ بازی بدون برد در خانه، روز گذشته موفق به شکست دادن نساجی شد.

خطیبی طلسم سنگین تراکتور در خانه را شکست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تغییر شرایط برگزاری بازی‌های لیگ برتر و ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به علت شیوع بیماری کرونا، بسیاری از تیم‌های پرهوادار با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند. یکی از این تیم‌ها، تراکتور است. تیمی که در سال‌های اخیر همواره میزبانی مخوف برای حریفانش محسوب می‌شد، در نیم‌فصل اول از ۵ شکستی که داشت، ۴ شکست را در خانه متحمل شد.

 

چنین عملکردی برای تراکتور بسیار عجیب بود. این تیم در نیم فصل اول علاوه بر ۴ شکستی که متحمل شد، با کسب تنها یک برد، یکی از ضعیف‌ترین میزبانان لیگ بیستم بود. سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان تک برد نیم فصل اول خود را مقابل پیکان کسب کرده بودند؛ آنها در تبریز از سپاهان، پرسپولیس، استقلال و آلومینیوم هم شکست خورده بودند.

 

در اولین بازی خانگی نیم‌فصل دوم اما تراکتور موفق به کسب برد در تبریز شد. این تیم موفق شد روز گذشته نساجی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. تراکتور این برد را پس از چهار بازی ناکامی در بازی‌های خانگی اخیر خود کسب کرد. این تیم پیش از رویارویی با نساجی در چهار بازی خانگی اخیر خود سه شکست و یک مساوی و تنها یک امتیاز به دست آورده بود.

 

با کسب این برد، تراکتوری‌ها امیدوار شدند تا نیم فصلی متفاوت را در تبریز تجربه کنند. آنها تا پایان بازی‌های لیگ برتر ۰۰-۹۹ شش بازی خانگی دیگر هم خواهند داشت که کسب پیروزی در آنها بسیار سرنوشت ساز و تعیین‌کننده خواهد بود.

 

1580146

 

1580148

دیدگاه‌ها