کد خبر : 1742438 | 19 اسفند 1399 ساعت 10:55 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

حالا وقت نمایش است؛

هاورتز: می‌دانم خیلی‌ها در مورد من تردید دارند

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، در پیروزی این تیم برابر اورتون نقشی کلیدی داشت. ضربه او پس از برخورد به مدافع اورتون وارد دروازه شد و گل اول بازی را شکل داد و همچنین خطای پنالتی صورت گرفته روی او، تبدیل به گل دوم آبی ها شد.

هاورتز: می‌دانم خیلی‌ها در مورد من تردید دارند

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز می گوید که ماه های نخستین اش در چلسی سخت بوده اند اما معتقد است که برد 2-0 برابر اورتون می تواند آغاز درخشش او در این فصل باشد تا پایانی قدرتمند در لیگ برتر داشته باشد و منتقدان را ساکت کند.

 

1580224

 

هاورتز که در این بازی در نقش شماره 9 کاذب در زمین حضور داشت یکی از بهترین نمایش های خود از زمان پیوستن به آبی ها از بایرلورکوزن را ارائه داد، روی هر دو گل چلسی نقشی کلیدی داشت و یک گل دیگر هم زد که VAR آن را مردود اعلام کرد.

 

هاوارتز اما معتقد است چنین نمایش بی نقصی باید تبدیل به استاندارد و نمایش معمول او بشود، نه یک استثنا. ستاره جوان چلسی پس از هفت ماه که از حضورش در استمفورد بریج می گذرد می گوید که اکنون وقت نمایش است.

 

1580223

 

هاورتز گفت: "سخت است که بگوییم آیا این بهترین نمایش من برای چلسی بود یا نه، اما چند ماه اول در اینجا برای من سخت بود. امیدوارم که حالا بتوانم اعتماد به نفس زیادی به دست بیاورم و از اینجا به بعد به همین شکل ادامه دهم.

اینکه به اینجا بیایم در حالی که همه چیز برایم جدید است و تازگی دارد، کار آسانی نبوده است. هر چند الان هفت ماه است که اینجا هستم، پس الان وقت نمایش دادن فرا رسیده است.

من قلبا می دانم که بسیاری از مردم راجع به من تردیدهایی دارند. من فقط به کارم ادامه می دهم و تلاش می کنم. سعی می کنم که در هر جلسه تمرین و در هر بازی به تیمم کمک کنم. این مهمترین چیز است. امیدوارم که این نمایش به من اعتماد به نفس زیادی بدهد. امیدوارم که بتوانم به همین خوبی به کارم ادامه دهم."

دیدگاه‌ها