کد خبر : 1742453 | 19 اسفند 1399 ساعت 10:36 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست برابر آبی ها؛

آنچلوتی: ما در سطح چلسی نیستیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی اوتون، پس از شکست 2-0 برابر چلسی، گفت که اورتون در سطح چلسی نیست و آبی ها شایسته پیروزی بودند.

آنچلوتی: ما در سطح چلسی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، امیدهای تافی ها برای رسیدن به چمپیونزلیگ با شکست دیشب برابر چلسی، کمرنگ‌تر شد. سرمربی اورتون موافق است که تیمش در تمام طول بازی از چلسی عقب تر بود و در نهایت تیم بهتر برنده این بازی شد.

چلسی با گل به خودی گادفری روی ضربه کای هاورتز و گل از روی نقطه پنالتی جورجینیو که آن هم روی خطایی که مدافعان اورتون بر روی هاورتز مرتکب شدند به دست آمد، 2-0 برنده این دیدار شد اما ممکن بود با نتیجه اس سنگین تر از این هم شکست بخورد. VAR در نیمه دوم گل کای هاورتز را هند گرفت و مردود اعلام کرد.

 

1580242

 

آنچلوتی گفت: "آنها بهتر از ما بازی کردند. شایسته برد بودند. ما برای 30 دقیقه خوب دفاع کردیم. وقتی که گل زدند بازی برای ما سخت شد. آنها تیم خوبی هستند.

بازی که برای آن برنامه ریخته بودیم همان بود که تا دقیقه 30 ارائه دادیم. شانس های زیادی نداشتیم. ریچارلیسون یک شانس داشت. اما باید صادق باشیم، ما با چلسی در یک سطح نبودیم. ما نمی توانیم برابر اینجور تیم ها یک بازی باز داشته باشیم.

برنامه این بود که همانطور که برابر لیورپول بازی کردیم، بازی کنیم، اما برابر لیورپول زود گل زدیم. ما به دنبال رسیدن به دیدارهای اروپایی هستیم. این برای ما خوب است. تا آخرین بازی برای رسیدن به هدف تلاش می کنیم. از این شکست مایوس و ناراحتیم ولی این یک تراژدی نیست. حالا به بازی بعد فکر می کنیم."

 

1580240

 

اورتون روز شنبه در لیگ برتر میزبان برنلی است و در صورت پیروزی می تواند همچنان به کسب رده مناسب برای صعود به رقابت های اروپایی امیدوار باشد. تنها 11 مسابقه از این فصل لیگ برتر باقی مانده و اورتون اکنون در رده ششم جدول قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها