کد خبر : 1742474 | 19 اسفند 1399 ساعت 11:59 | 16.8K بازدید | 6 دیدگاه

فلاح‌زاده: پرسپولیس یک موقعیت جدی هم نداشت

حامد فلاح زاده می‌گوید که حق مردم آبادان نیست تیمشان چنین وضعیتی داشته باشد.

فلاح‌زاده: پرسپولیس یک موقعیت جدی هم نداشت

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح زاده دروازه بان شماره یک تیم صنعت نفت که موفق به کلین شیت در بازی با پرسپولیس شد، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم که از شانس بد ما تبدیل به گل نشد و سید جلال هم یک توپ بیرون کشید که اگر گل می‌شد به نظرم سه امتیاز را می‌گرفتیم و روند بازی به سود ما تغییر می‌کرد.

 

* سوت ها به نفع پرسپولیس بود
شرایط تیم ما خوب است. همین که پرسپولیس نایب قهرمان آسیا و قهرمان لیگ است و در زمین ما تحت فشار قرار گرفت و حتی یک توپ به سمت ما نیامد، نشان می دهد شرایط تیم پس از دوباخت خوب شد. احساس می‌کنم در دو صحنه واقعا غیرمنصفانه سوت زد. حتی خطاهای 60 به 40 هم برای پرسپولیس اعلام می‌شد.

 

* از وقتی زمزمه پول نداشتن به میان آمد...
حق مردم آبادان چنین وضعیتی برای تیم نیست. اگر این تیم حمایت می‌شد اصلا در آن پنج هفته قرار نمی‌گرفتیم. از وقتی زمزمه پول نداشتن و پول ندادن و حمایت نکردن در تیم آمد، تمرکز تیم را بهم ریخت. شرایط به جایی رسیدن که برای پرداختی ها زمزمه شد می خواهند بازیکن بفروشند.
هیچ حمایتی از مسورلان استانی و شهری نشد و همین مسئله موجب شد تا تمرکز بازیکن از دست برود. وقتی این همه حواشی دور تیم باشد، نمی‌تواند ر وند خوب تیم حفظ شود. وگرنه تیم ما خیلی خوب است. اگر یک تیم فقط یک هفته صدر جدول باشد، شانسی است ولی وقتی از ابتدای فصل بالای جدول هستیم، نشان دهنده کار خوب تیم ماست.

 

1567909

 

* حق مردم آبادان این نیست
تیم ما افت کرد. حق مردم آبادان این نیست. 20 درصد بودجه کشور و تمام هزینه ها از طریق آبادان تامین می‌شود. مدیون شهر آبادان هستند ولی شهر آبادان حمایت نمی شود و تیمی که باید بیشتر از همه حمایت شود هیچ حمایتی صورت نمی‌گیرد و بجای اینکه پول خرج مردم و رفاه آبادان کنند نمی‌شود. هوای تیم را هم ندارند. حق مردم این نیست که در این خاک زندگی می کنند و دلخوشی این تیم است. از این تیم هم حمایت نمی کنند که با قول های بی دلیل شرایط را خراب می کند. این بازی خوب کار کردیم، بخاطر حساسیت مسابقه و به عشق مردم بازی کردیم. وگرنه این بازی هم مثل بازی های قبل می شد. سعی کردیم با تمرکز بالاتر تا تمرکز بیشتری داشته باشیم.

 

* امیدوارم در نیم فصل دوم هم اوضاع اینطوری باشد
از کاظم فراهانی تشکر می کنم که مسئولیت فنی گلرها را برعهده دارد. تمرینات فنی خوبی می دهد تا سطح من خوب باشد و در جدول آماری گلرهای نیم فصل بهترین آمار را در نیم فصل داشته باشم. امیدوارم در نیم فصل دوم هم شرایط به همین شکل باشد و بتوانم شرایط را ادامه دهم و دوباره در صدر جدول آماری گلرهای لیگ قرار بگیرم.

 

* دوست ندارم رفیق نیمه راه باشم
دو پیشنهاد در نیم‌فصل داشتم و طی صحبت با مسؤولان باشگاه و وعده‌هایی که گرفتم، تصمیمم بر این شد تا بمانم و تیم حمایت شود و شرایط به گونه‌ای باشد تا بمانم. دوست ندارم رفیق نیمه راه باشم ولی شرایط باید طوری باشد که تمرکز داشته باشم. وقتی این وضعیت باشد، سرانجام تیم مشخص نمی شود. وقتی هیچ حمایتی از تیم صورت نمی‌گیرد، بازیکنان با پیشنهاد دیگر‌ تیم‌ها هوایی می‌شوند و احتمال جدایی‌شان وجود دارد.

دیدگاه‌ها