کد خبر : 1742515 | 19 اسفند 1399 ساعت 15:40 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

به صعود ایمان داریم

دی یونگ: چه خوب که نیمار فردا بازی نمی کند

ستاره هلندی بارسا معتقد است می توانند فردا پی اس جی را حذف کنند و عدم حضور نیمار را هم مثبت ارزیابی کرد.

دی یونگ: چه خوب که نیمار فردا بازی نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 1-4 مغلوب پی اس جی شده، فردا باید در پاریس دست به معجزه بزند. آبی اناری ها باید با اختلاف 4 گل پیروز شوند تا به دور بعد راه یابند و خیلی ها از حالا این تیم را حذف شده می دانند.

شرایط بارسلونا نسبت به سه هفته پیش بسیار بهتر شده و اندک شانس هایی خواهد داشت.

 

 

1580383

 

 

فرانکی دی یونگ هافبک هلندی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:«  همیشه باید امیدوار به صعود ماند و فردا برای این هدف مبارزه خواهیم کرد. ببینیم چه خواهد شد.»

 

رئیس جدید بارسلونا:« خوشحالیم که باشگاه حالا یک رئیس دارد و این خیلی حائز اهمیت بود. خوان لاپورتا را به خوبی نمی شناسم و با او حرف نزده ام ولی قطعا در آینده این اتفاق رخ خواهد داد. او برای ما در بازی فردا آرزوی موفقیت کرده است.»

 

دی یونگ در مورد اهمیت اتحاد تیمی گفت:« همیشه متحد بوده ایم. این خودش را در بازی های اخیر نشان داده و توانسته ایم نتایج خوبی کسب کنیم. با همین روحیه تیمی به مصاف پی اس جی خواهیم رفت.»

 

انگیزه انتقام:« نمی دانم شکست 1-4 دور رفت منصفانه بود یا خیر ولی خوب؛ بد بازی کردیم. در پاریس می خواهیم اعتبار خدشه دار شده را بازیابی کنیم.»

 

 

1580345

 

 

غیبت نیمار:« برای من او از بهترین های دنیاست و زمانی که نیست، طبعا به سود حریف خواهد بود. نمی دانم چطور بگویم ولی بازی برابر پی اس جی وقتی نیمار را در اختیار ندارد، ساده تر خواهد بود.»

 

 

1573445

 

 

خستگی:« خودم را در شرایط خوبی می بینم و فکر می کنم کل تیم هم در فرم ایده آلی قرار دارد. فصل قبل هم دقایق زیادی بازی کردم ولی مشکلی نیست. راضی ام و می خواهم همچنان در ترکیب ثابت باشم.»

 

جبران شکست دور رفت:« باید ایمان داشت ولی این را باید در زمین هم نشان داد.»

 

دیدگاه‌ها