کد خبر : 1742644 | 20 اسفند 1399 ساعت 10:31 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از حذف سویا برابر دورتموند؛

لوپتگی: هالند ما را مجازات کرد

خولن لوپتگی، سرمربی سویا، پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برابر دورتموند، گفت که شاگردانش می‌خواستند صعود کنند و فکر می کند که سزاوار صعود نیز بودند.

لوپتگی: هالند ما را مجازات کرد

به گزارش "ورزش سه"، سویا شب گذشته به آلمان سفر کرده بود تا برابر دورتموند دیدار برگشت از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ را برگزار کند. دورتموند در دیدار رفت 3-2 شاگردان لوپتگی را شکست داده بود و آندلسی ها با به یاد آوردن خاطره خوش فتح لیگ اروپا در آلمان در فصل گذشته، امیدوار بودند بتوانند با شکست دورتموند به دور بعد صعود کنند.

هر چند با هنرنمایی ارلینگ هالند و دبل این ستاره توقف ناپذیر نروژی، دو تیم به تساوی 2-2 دست یافتند و در مجموع دو دیدار دورتموند با برتری 5-4 به دور بعد صعود کرد.

 

1580610

 

لوپتگی پس از حذف از چمپیونزلیگ گفت: "فقط این نبود که ما بر بازی سلطه داشته باشیم، ما به تیمی که بازیکنان فوق العاده ای دارد اجازه ندادیم که بازی کند. آنها خیلی کم و به زحمت توانستند نیمه زمین خود را ترک کنند.

اما آنها توانایی های فردی بسیاری دارند و این را هم نشان دادند و کنار آمدن با آن اصلا آسان نبود. هالند؟ بله او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و ما را هم به خاطر اشتباهات‌مان مجازات کرد.

ما به سختی تلاش کردیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم اما در نهایت حذف شدیم. می خواستیم که صعود کنیم و فکر می کنم که سزاوار صعود هم بودیم. عالی بازی کردیم."

دیدگاه‌ها