کد خبر : 1742719 | 20 اسفند 1399 ساعت 16:40 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادین ترزیچ:

به تیمم و به ارلینگ هالند افتخار می کنم

سرمربی دورتموند پس از صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار خوشحال بود.

به تیمم و به ارلینگ هالند افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند با برتری 5-4 در مجموع دو دیدار مقابل سویا، به دور یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد.

زردها که در دیدار رفت با نتیجه 3-2 حریف اسپانیایی را شکست داده بودند، در دیدار دیشب در خانه به تساوی 2-2 رسیدند و توانستند راهی مرحله بعد شوند.

سرمربی بوروسیا دورتموند از صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و آن را دستاوردی بزرگ دانست. در واقع بوروسیا دورتموند با وجود عملکرد ناامید کننده در بوندسلیگا توانست در لیگ قهرمانان اروپا به جمع 8 تیم راه پیدا کند.

 

 

1580742

 

 

ادن ترزیچ سرمربی دورتموند بعد از بازی گفت:« احساس بسیار خوبی داریم. هم از نتیجه و هم از عملکرد تیم رضایت داریم. باید هم به این بازیکنان افتخار کرد. آنها دست به کار بزرگی زدند.

صعود دورتموند به یک چهارم اتفاقی همیشگی نیست. این یک دستاورد بزرگ است و باید بسیار خوشحال باشیم. ما از عملکرد خود کاملا راضی هستیم و به خود افتخار می کنیم.»

 

 

1580550

 

 

ستاره دورتموند در بازی برگشت مثل دیدار رفت ارلینگ هالند بود که دو گل به ثمر رساند. او در دیدار رفت هم دبل کرد.

هالند با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند یک رکورد جدید را به نام خود در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند تا جایی که در 14 بازی نخست خود موفق به زدن 20 گل شده است.

ترزیچ درباره هالند گفت:« او یک رکورد جدید دیگر را به ثبت رساند. بسیار خوشحالیم که هالند با پیراهن دورتموند چنین رکوردی را خلق کرد.»

دیدگاه‌ها