کد خبر : 1742759 | 20 اسفند 1399 ساعت 19:40 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیلیان امباپه به دنبال تداوم آمار فوق العاده برابر مسی

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در دو تقابل رسمی اخیر خود با لیونل مسی پنج گل به ثمر رسانده است.

کیلیان امباپه به دنبال تداوم آمار فوق العاده برابر مسی

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش بود که بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف پاری سن ژرمن رفت و در حالی که با توجه به غیبت نیمار و دی ماریا، بسیاری شانس تیم رونالد کومان را برای پیروزی بیشتر می دانستند اما این PSG بود که با درخشش فوق ستاره فرانسوی خود یعنی کیلیان امباپه با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید تا بخش زیادی از را صعود را در مسابقه رفت طی کرده باشد.

 

 

1580801

 

 

امباپه در آن بازی موفق به ثبت هت تریک شد تا نشان دهد که از چه قابلیت های فوق العاده ای برخوردار است و این مسئله که بسیاری از او به عنوان یکی از جانشینان احتمالی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یاد می کنند خیلی هم امر گزافی محسوب نمی شود.

 

اما نکته جالب توجه درباره ستاره فرانسوی این است که او یک کابوس بزرگ برای لیونل مسی محسوب می شود. امباپه در دو تقابل قبلی خود برابر لئو مسی پنج بار گلزنی کرده است. مورد اول به دیدار دو تیم فرانسه و آرژانتین در جام جهانی 2018 روسیه باز می گشت که این بازیکن توانست دو بار برای خروس ها گلزنی کند. سه گل دیگر نیز همانطور که گفته شد در دیدار رفت بارسلونا و پاری سن ژرمن در نوکمپ به ثمر رسید تا بتوان گفت که امباپه به نوعی کابوس لئو مسی بوده است.

 

 

1580800

 

 

حالا باید منتظر ماند و دید آیا درخشش کیلیان امباپه مقابل فوق ستاره آرژانتینی ادامه پیدا خواهد کرد و او می‌تواند امشب نیز در پارک دو پرنس برابر بارسا گلزنی کند یا اتفاق دیگری رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها