کد خبر : 1743081 | 22 اسفند 1399 ساعت 12:38 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی باید در ۹۰ دقیقه ۲ بر صفر می‌شد؛

عاشوری: نمی‌دانیم از داوری حرف بزنیم یا نه!

هافبک گل‌گهر معتقد است داور دیدار با مس کرمان قضاوت خوبی نداشته است.

عاشوری: نمی‌دانیم از داوری حرف بزنیم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اصغر عاشوری درباره برتری گل‌گهر مقابل مس کرمان در جام حذفی اظهار کرد: بازی خوبی بود. معمولا تیم‌هایی که در لیگ یک هستند و با تیم‌های لیگ برتری بازی دارند، انگیزه خیلی زیادی خواهند داشت و می‌خواهند خودشان را نشان دهند.

 

او در مورد قضاوت داور و اخراج دو بازیکن ابراز کرد: واقعا آدم نمی‌داند در مورد داوری صحبت کند یا خیر ولی نمی‌توان هیچ‌چیز نگفت. در محوطه جریمه پای من را زدند ولی داور پنالتی نگرفت که اگر این کار را می‌کرد بازی ۲ بر صفر می شد و با خیال راحت تری‌‌ بازی می‌کردیم. داوری خوب نبود، اما خدا را شکر در وقت‌های اضافه توانستیم گل بزنیم و جبران کنیم. داور دو بازیکن ما را اخراج کرد و کار سخت شد ولی خوشبختانه پیروز شدیم.

 

هافبک گل‌گهر در خصوص گلزنی در این دیدار عنوان کرد: گل زحمات تمام بچه‌ها بود و قرعه به نام من افتاد که توانستم گل بزنم. بازی خیلی سنگینی بود که موفق شدیم ببریم. جام حذفی جام شگفتی‌ها و جام‌ بی‌رحمی است و یک تیم با یک اشتباه حذف می‌شود. انشاالله بتوانیم همین گونه تا فینال ادامه دهیم.

 

عاشوری در مورد لغو بازی گل‌گهر با فولاد اظهار کرد: فکر می کنم به ضرر ما شد چون اگر بازی می‌کردیم بهتر بود. معلوم نیست بعدا چه زمانی این بازی برگزار خواهد شد.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیمش که در ادامه در  لیگ می‌تواند نتایج خوبی بگیرد یا خیر، گفت: یک مقدار باید بیشتر تلاش و تمرین کنیم، اما تیم خوبی داریم و بچه‌ها تمام توانشان رامی‌گذارند. به نظر من در مواقعی اسیر بدشانسی شدیم.

 

هافبک گل‌گهر اضافه کرد: عرفان افراز بازیکن ما رباط صلیبی پاره کرده بود و دیروز جراحی کرد و ما این برد را به او تقدیم می‌کنیم. امیدوار هستیم او زودتر برگردد تا به تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها