کد خبر : 1743179 | 22 اسفند 1399 ساعت 17:45 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

رالف رانگنیک؛

بهترین گزینه جانشینی لوو از نگاه یورگن کلوپ

سرمربی لیورپول از رالف رانگنیک به عنوان بهترین جانشین برای یوآخیم لوو در تیم ملی آلمان نام برد.

بهترین گزینه جانشینی لوو از نگاه یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آن که اعلام شد یواخیم لوو در پایان یورو 2021 به همکاری خود با تیم ملی آلمان خاتمه می بخشد، رسانه ها از یورگن کلوپ سرمربی تیم ملی آلمان به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی وی نام بردند اما کلوپ به این قضیه فکر نمی کند جرا که که تا سال 2024 با لیورپول قرارداد دارد.

 کلوپ در سالهای اخیر عملکرد درخشانی در لیورپول داشته و  توانسته فاتح لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شود و در فصل جاری نیز هر چند که در لیگ انگلیس شرایط خوبی نداشته اما با لیورپول به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و منتظر مشخص شدن حریفش در هفته آینده است.  

 

 

1356127

 

 

کلوپ در مورد احتمال حضورش در تیم ملی آلمان گفت:« این میزان توجه به من خوب است اما هنوز با لیورپول قرارداد دارم و شرایطم کاملا مشخص است. نباید از من سوال بپرسید چرا که هنوز قرارداد دارم. طبعا کار در تیم ملی یعنی استراحت بیشتر ولی من فعلا از مربیگری در رده باشگاهی لذت می برم.»

 

 

1504682

 

 

کلوپ حتی از گزینه خود برای جانشینی لوو اسم برد و به رالف رانگنیک سرمربی 62 ساله سابق ردبول سالزبورگ و لایپزیش و مربی کنونی ویکتوریا بکنانگ اسم برد. کلوپ گفت که رانگنیک می تواند همکاری خوبی با بیرهوف مدیر ورزشی تیم ملی آلمان داشته باشد:« تصور می کنم که همکاری رانگنیک و بیرهوف بسیار ثمربخش باشد.»

 

دیدگاه‌ها