کد خبر : 1743192 | 22 اسفند 1399 ساعت 18:17 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی الاهلی در شب گلزنی امید ابراهیمی

تیم فوتبال الاهلی در دیداری حساس و سرنوشت ساز موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد الغرافه عبور کند.

پیروزی الاهلی در شب گلزنی امید ابراهیمی

به گزارش "ورزش سه"،در روز پایانی از هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم های الغرافه و الاهلی در استادیوم استاد الشمال به مصاف هم رفتند که در این دیدار یاران امید ابراهیمی موفق شدند دیدار مهمی را پیروز شده و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شوند.


الغرافه که در رده چهارم جدول رده بندی حضور داشت، می توانست با کسب پیروزی به صورت موقت به جایگاه سوم صعود کند و از سوی دیگر الاهلی برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای کسب سهمیه آسیایی، چاره ای جز پیروزی مقابل الغرافه نداشت.

 

1581508

 


در این دیدار و در دقیقه 34 کرنر ارسالی علی القدری با ضربه سر محکم و پرقدرت امید ابراهیمی کاپیتان ایرانی الاهلی همراه شد که این بازیکن به زیبایی دروازه حریف را باز کرد و تیمش را پیش انداخت. در ادامه نیز الاهلی با دو گل عبدالرشید ابراهیم و هرنان پرز در مقابل تک گل ویلفرد کانون با نتیجه سه بر یک از سد الغرافه گذشت و سه امتیاز حساس را به دست آورد.


الاهلی با کسب این پیروزی 29 امتیازی شد و به صورت موقت به رده پنجم صعود کرد. آنها الغرافه 30 امتیازی و الریان 31 امتیازی را بالاتر از خود می بینند که در هفته های پایانی لیگ ستارگان، جنگ تمام عیاری میان این تیم ها برای کسب سهمیه سوم و آسیایی قطر شکل خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها