کد خبر : 1743198 | 22 اسفند 1399 ساعت 18:46 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم ببرد، کِیف می‌کنم؛

عنایتی: تعهد داشتم و نتوانستم به اراک بیایم

سرمربی هوادار تهران دلیل عدم حضورش در آلومینیوم اراک را تعهد به باشگاهش به‌عنوان مالک عنوان کرد.

عنایتی: تعهد داشتم و نتوانستم به اراک بیایم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار کرد: ۱۲۰ دقیقه بازی جاندار از دو تیم دیدیم. تیم ما شرایط و نمایش خیلی خوبی در این مسابقه داشت. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم که متاسفانه نتوانستیم تبدیل به گل کنیم. افتخارم این است که با این بچه‌ها مشغول به کار هستم و امیدوارم در مسیر لیگ یک با همین شادابی و همدلی پیش برویم و کار نیمه تمام خود را تمام کنیم.

 

او ضمن تبریک به آلومینیوم و علیرضا منصوریان بابت این برد، در خصوص داوری مسابقه ابراز کرد: داوری خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشت. چند صحنه در میانه زمین اتفاق افتاد که فکر نمی‌کنم تاثیر چندانی داشته باشد. داور نمره قبولی گرفت و هر دو تیم رضایت داشتند.

 

سرمربی هوادار اضافه کرد: آلومینیوم تیم و مهره‌های خوبی دارد. بازیکنان با کیفیت و با تجربه‌ای در آلومینیوم هستند و آرزو می‌کنم این تیم با همان شرایط نیم‌فصل اول و جایگاه جدول، در ادامه مسیر نیز موفق شود. می‌دانم در اراک وسواس زیادی به این تیم است و علاقه‌مندان زیادی دارد که می‌خواهند تیم‌شان در سال اول، در لیگ برتر بماند. با امکاناتی که در اراک هست، این تیم سال آینده شرایط جدیدی را ایجاد خواهد کرد و امیدوارم موفقیت‌شان را ادامه دهند تا ما هم با بردهای این تیم کِیف کنیم.

 

عنایتی درباره بحث حضورش در آلومینیوم اراک پیش از انتصاب منصوریان عنوان کرد: صحبت‌هایی با من برای حضور در اراک انجام شد و از مسؤولان، هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تشکر می‌کنم که به بنده اطمینان کردند، اما من در تیم هوادار، مسؤولیتی فراتر از سرمربی دارم و به‌عنوان مالک هم انجام وظیفه می‌کنم. به همین دلیل خیلی دوست داشتم بیایم ولی شرایط طوری شد که نمی‌توانستم این تیم را ترک کنم و به آلومینیوم بیایم.

 

او یادآور شد: نسبت به هوادار و بازیکنان تیمم تعهد اخلاقی دارم. به همین دلیل از دوستانم که به من لطف داشتند و بنده را انتخاب کرده بودند، تشکر می‌کنم. علیرضا منصوریان بازیکن بزرگی بوده و مربی توانمندی است که امیدوارم موفقیت‌های زیادی کسب کند.

دیدگاه‌ها