کد خبر : 1743219 | 22 اسفند 1399 ساعت 20:39 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

عراق همانند ایران؛ اعتراض به میزبانی بحرین

عراق هم همانند ایران به برنامه ریزی بازی های باقی مانده مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه c از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرد.

عراق همانند ایران؛ اعتراض به میزبانی بحرین

به گزارش "ورزش سه"، امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بازی های این گروه خرداد ماه به صورت متمرکز در بحرین برگزار خواهد شد. ایران هم همانند بحرین برای برگزاری این بازی ها اعلام آمادگی کرده بود اما در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بحرین را برای میزبانی بازی ها برگزید.

 

شاه محمد سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق در این باره گفته کاتانچ (سرمربی تیم ملی عراق) از این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا شگفت زده شده است. سرمربی تیم ملی عراق ابتدا منتظر بازی با کامبوج و بعد هنگ کنگ بود اما حالا تصمیم گرفته شده بازی ها در یک کشور بیگانه به صورت متمرکز برگزار شود و آنهم در حالی که برنامه بازی ها هم دستخوش تغییر شده است.

 

حالا فدراسیون فوتبال عراق به طور رسمی به این برنامه ریزی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرده و کاتانچ ابراز امیدوار کرده  شکل بازی ها به صورت گذشته برگردد تا عدالت برای همه تیم ها به طور یکسان رعایت شود.

 

هر چند بعید است به این اعتراض ها رسیدگی شود؛ به این خاطر که کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته به بهانه کرونا بازی ها به صورت متمرکز در یک کشور برگزار شود. این رویه هم اکنون قرار است در بازی های لیگ قهرمانان  آسیا هم پیاده شود. فدراسیون فوتبال ایران پیش از عراق به این برنامه ریزی اعتراض کرده و رسما اعلام داشته اگر لازم باشد به این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه بین المللی ورزش هم شکایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها