کد خبر : 1743236 | 22 اسفند 1399 ساعت 21:38 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

علاقه مازنی‌ها به نساجی شبیه یک رمان عاشقانه است

جلالی: گریه آن هوادار نساجی مرا شیر کرد

سنگربان نساجی مازندران گفت: صحنه گریه‌های یک هوادار نساجی که خواهش می‌کرد نبازیم از من یک گلر دیگر ساخته بود و انگار شیرم کرده بود.

جلالی: گریه آن هوادار نساجی مرا شیر کرد

سعید جلالی‌راد پس از پیروزی تیمش برابر سایپا در جام حذفی در گفتگو با ورزش سه اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی بود که دو تیم تلاش خود را برای پیروزی کردند اما به هر ترتیب بازی به وقت اضافی و ضربات پنالتی رفت که خدا را شکر می‌کنم که ما را شرمنده نگاه‌های مردم خونگرم و متعصب قائمشهر و هواداران نساجی نکرد.

 

او تصریح کرد: بعد از چند بازی مصدومیت برای اولین بار درون دروازه نساجی قرار گرفتم و انصافا باید از دفاع تیمم تشکر کنم که کمک کردند در اولین حضورم درون دروازه نساجی در جریان بازی حداقل کلین‌شیت کنم. 

 

جلالی‌راد با اشاره به تعصب مازنی‌ها به نساجی افزود: تعصب مردم مازندران به نساجی عین یک رمان عاشقانه است. هنگام ورود به ورزشگاه یکی از هواداران جوان نساجی جلوی مرا گرفته بود و گریه می‌کرد که تو رو خدا نبازید و این صحنه یک لحظه از ذهن من در این بازی پاک نمی‌شد.

 

سنگربان جدید نساجی که دو ضربه پنالتی پیاپی سایپا را مهار کرد، گفت: واقعا پنالتی در فوتبال یک داستان جداگانه دارد اما اینقدر انگیزه داشتیم که با وجود درآمدن کار از 5 ضربه اول باز هم پیروز میدان شویم. من خودم یادم نیست که چگونه پنالتی زدم اما اطمینان داشتم که هم گل می‌زنم و هم نمی‌گذارم که توپ گلر خوب سایپا گل شود.

 

او در خاتمه در خصوص حال و هوای ورزشگاه وطنی پس از پیروزی نساجی نیز یادآور شد: درست است که سکوی ورزشگاه تماشاگر ندارد اما تا شما آنجا نباشید نمی‌توانید متوجه آن حجم از انرژی از خانه‌های مجاور ورزشگاه بشوید. مردم قائمشهر با این تیم کیف می‌کنند و امیدوارم امسال روسفید شویم و دلشان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها