کد خبر : 1743259 | 22 اسفند 1399 ساعت 22:41 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

داور در اخراج سختگیری کرد؛

نقی‌زاده: شایسته برد مقابل سپاهان بودیم

هافبک مس رفسنجان می‌گوید عملکردشان بهتر از سپاهان بود و باید به برتری می‌رسیدند.

نقی‌زاده: شایسته برد مقابل سپاهان بودیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده پس از دیدار مس رفسنجان برابر سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی به ویژه در نیمه اول به نمایش گذاشتیم. در نظم دفاعی دستورات آقای ربیعی را اجرا کردیم، اما بخاطر یک اشتباه گل خوردیم ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و توانستیم نتیجه را مساوی کنیم.

 

او در واکنش به اخراج بحث‌برانگیز عقیل کعبی عنوان کرد: احساس می‌کنم داور بازی نباید کعبی را اخراج می‌کرد و یک مقدار سختگیری انجام داد، اما در دقایق آخر بخاطر بدشانسی یا هر مسئله دیگری، نتوانستیم برنده شویم.

 

هافبک سرعتی و تکنیکی مس رفسنجان یادآور شد: سپاهان تیم و باشگاه خوبی است ولی ما نشان دادیم مستحق برد در این مسابقه بودیم. یک بار به تیرک زدیم و یک بار هم مدافع سپاهان توپ را از روی خط دروازه بیرون آورد، اما به هر حال سپاهان برنده شد و به آنها تبریک می‌گویم.

 

نقی‌زاده که سال گذشته در سپاهان عضویت داشت، درباره تقابل با تیم سابق خود گفت: یک سال در سپاهان حضور داشتم، اما بدشانسی گریبانگیرم شد و نتوانستم آنطور که دلم می‌خواست، بازی کنم. با مصدومیت بدی در سپاهان مواجه شدم، اما همان زمان هم گفتم مسؤولان باشگاه سپاهان پشت من به‌عنوان یک بازیکن ایستادند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

 

1581621

دیدگاه‌ها