کد خبر : 1743260 | 22 اسفند 1399 ساعت 22:40 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

میرزایی: سپاهان تا فینال جام حذفی پیش می رود

بازیکن سپاهان معتقد است که حضور هواداران این تیم پیش از برگزاری بازی ها، باعث افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان این تیم می شود.

میرزایی: سپاهان تا فینال جام حذفی پیش می رود

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در یکی از ماراتن های 120 دقیقه ای جام حذفی، موفق شد به لطف گل دقیقه 120 ولسیانی از سد مس رفسنجان بگذرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. رضا میرزایی بازیکن سپاهان در پایان این بازی درخصوص پیروزی تیمش گفت: ماراتن خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم همینطور مرحله به مرحله پش برویم تا فینال بازی ها جلو برویم.


وی درباره روند خوب سپاهان و چهارمین پیروزی پیاپی این تیم گفت: ابتدا اولویت تیم مهم است و هر زمانی که آقای نویدکیا صلاح بدانند، با جان و دل برای سپاهان بازی می کنم چون این تیم، تیم شهر من است و حسی دارم که انگار اینجا مال خود من است. فرقی نمی کند که یک دقیقه بازی کنم یا 90 دقیقه، دوست دارم برای تیم تأثیرگذار باشم. 


او گفت: تیم روند خیلی خوبی دارد و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و در پایان فصل یک قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم که هر بازی ما را با لطفشان شرمنده می کنند.


میرزایی در پایان گفت: از هواداران سپاهان تشکر ویژه ای دارم که با وجود بیماری کرونا، دم هتل جو بسیار خاصی را ایجاد کرده که باعث افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان تیم می شود که ما بخاطر آنها می جنگیم و امیدوارم در پایان فصل آنها را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها