کد خبر : 1743267 | 23 اسفند 1399 ساعت 00:05 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

پایان تلخ در شب درخشان نوشی‌صوفیانی(عکس)

دروازه‌بان مس رفسنجان با وجود واکنش‌های خوب خود نتوانست مانع از باخت تیمش شود.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پس از چهار پیروزی متوالی اخیرش و برد ۶ گله‌ای که مقابل آلومینیوم اراک به دست آورده بود، با انگیزه زیادی به دیدار جام حذفی برابر مس رفسنجان رفت، اما آنها با وجود حملات زیاد به زحمت و در دقیقه ۱۲۰ توانستند از سد شاگردان محمد ربیعی عبور کنند و دو بار به دروازه این تیم برسند.

 

طلایی پوشان بازی در ورزشگاه نقش جهان را هجومی شروع کردند و در دقیقه ۵ اولین خطر جدی را به وجود آوردند که شوت یاسین سلمانی به گوشه دروازه مس را داوود نوشی‌صوفیانی دفع کرد.

 

سپاهان در ادامه حملات خطرناکش در دقایق ۲۶ و ۳۰ هم توسط سجاد شهباززاده و سروش رفیعی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که دوبار نوشی‌صوفیانی سد راه آنها شد و با عکس‌العمل‌هایش دروازه مس را بسته نگه داشت تا با تساوی بدو گل به رختکن بروند.

 

1581639

 

دروازه مس رفسنجان در دقیقه ۶۸ روی یک ضد حمله باز شد، اما نوشی‌صوفیانی در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده پس از مهار شوت محمد محبی و شروع مجدد، ضد حمله مس را تدارک دید تا به گل تساوی برسند و بازی به وقت‌های اضافه برود.

 

مقاومت دوباره مسی‌ها در وقت‌های اضافه در دقیقه ۱۲۰ روی یک توپ ارسالی غافلگیر کننده از جناح چپ زمین شکست و ولسیانی تعویضی کار مس را تمام کرد و منجر به برتری سپاهان  شد تا نوشی‌صوفیانی هم در دیداری که موثر نشان داد، دو گل دریافت کند.

 

1581640

دیدگاه‌ها