کد خبر : 1743341 | 23 اسفند 1399 ساعت 12:40 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی تیم خوبی ساخته است؛

مجیدی: منصوریان روحیه بازیکنان را عوض کرد

کاپیتان آلومینیوم معتقد است اضافه شدن سرمربی جدید به این تیم موجب بهبود شرایط آنها در نیم‌فصل دوم می‌شود.

مجیدی: منصوریان روحیه بازیکنان را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، میثم مجیدی درباره شرایط آلومینیوم اظهار کرد: خدا را شکر پس از حضور آقای منصوریان روحیه از دست رفته تیم دوباره برگشت و با انرژی مضاعفی به بازی با هوادار رفتیم. به نظرم انتخاب علی آقا زودتر هم می‌توانست صورت بگیرد چراکه ما نیاز داشتیم شرایطمان سر و سامان بگیرد و تکلیف خودمان را بدانیم. ضمنا جا دارد از زحمات آقای خطیبی برای آلومینیوم هم تشکر کنم.

 

او در خصوص برتری آلومینیوم در بازی روز گذشته جام حذفی مقابل هوادار تهران عنوان کرد: شاید اگر در شرایط بهتری این مسابقه را انجام می‌دادیم، در ۹۰ دقیقه برنده می‌شدیم ولی پس از باخت مقابل سپاهان روحیه تیم تا حدودی از دست رفته بود که همین استرس همراه تیم وجود داشت، اما خدا را شکر با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و به برد برسیم. 

 

کاپیتان آلومینیوم و بازیکن سابق استقلال ادامه داد: به آقا رضا عنایتی که از همبازیان قدیمی و دوست خوبم است هم باید تبریک بگویم که دیروز نشان دادند تیم خوبی دارند و بی‌دلیل یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر نیستند. امیدوارم در ادامه کارشان موفق باشند و به لیگ برتر صعود کنند.

 

1581735

 

او اضافه کرد: مطمئن باشید آلومینیوم دوباره روزهای خوبی خواهد داشت و آقای منصوریان کمک می‌کند تا تیم دوباره روی روال قبلی بیفتد و بتواند نتیجه بگیرد. از هواداران می‌خواهم مثل همیشه از تیم حمایت کنند تا بتوانیم دوباره دل آنها را شاد کنیم و رتبه خوبی در لیگ برتر به دست آوریم.

 

مجیدی در خصوص کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی و ضربه اول پنالتی که توسط او تبدیل به گل شد، اظهار کرد: بازی راحتی نداشتیم چون ما تغییر سرمربی داشتیم و از طرف دیگر هوادار آمده بود شگفتی‌سازی کند و دیدید که با تمام توانش تلاش می‌کرد. آنها تا دقیقه ۱۲۰ دوندگی داشتند ولی خدا را شکر پنالتی من و بقیه بچه‌ها تبدیل به گل شد و توانستیم برد روحیه‌بخشی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها