کد خبر : 1743436 | 23 اسفند 1399 ساعت 18:08 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره مازیار در آبادان تکرار نشد (عکس)

بازیکن تیم داماش پارسه تهران پس از اخراج دروازه بان تیمش، لباس او را به تن کرده و درون دروازه ایستاد.

خاطره مازیار در آبادان تکرار نشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم صنعت نفت آبادان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی موفق شد میهمان دسته سومی خود داماش پارسه تهران را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد.

 

یکی از مهمترین نکات این بازی به ثمر رسیدن دو گل از چهار گل شاگردان پورموسوی از روی نقطه پنالتی بود. رحیم زهیوی در این بازی یک پنالتی نفت را به گل تبدیل کرد و پنالتی دیگر این تیم را هم طالب ریکانی وارد دروازه حریف کرد.

 

دومین پنالتی نفتی ها اما در شرایط جالبی به ثمر رسید؛ حسین عرب حلوائی، دروازه بان تیم داماش پارسه در دقیقه 78 مرتکب خطایی شد که یک پنالتی را علیه تیمش به همراه داشت. مسعود حقیقی، داور بازی به دلیل این خطا، دروازه بان پارسه را با کارت قرمز از زمین اخرج کرد.

 

1581853

 

به دنبال این اتفاق و با توجه به اینکه پارسه فقط با چهار بازیکن تعویضی در این دیدار حضور یافته بود، عباس قربانپور، هافبک تیم میهمان پیراهن دروازه بان تیمش را به تن کرده و با به دست کردن دستکش های او درون دروازه ایستاد. زهیوی این پنالتی را گل کرد و ده دقیقه پایانی بازی در حالی برگزار شد که قربانپور درون دروازه حضور داشت.

 

1581852

 

قربانپور که مثل عرب حلوایی در مهار پنالتی نفتی ها موفق نبود، در ده دقیقه پایانی بازی گلی دریافت نکرد اما نتوانست خاطره مهار پنالتی پرسپولیسی ها در بازی ملوان و پرسپولیس توسط مازیار زارع را تکرار کند. این اتفاق در هفته نوزدهم فصل 94-93 رخ داد و صادقی دروازه‌ بان ملوان با این خطا اخراج شد تا مازیار زارع با لباس او درون دروزاه بایستد. گابریل پشت این توپ قرار گرفت اما در عین ناباوری مازیار زارع به خوبی پنالتی او را مهار کرد تا سه امتیاز را برای تیمش حفظ کرده باشد و ستاره تیمش در این بازی باشد.

ملوان آن دیدار با تک گل پژمان نوری به سود خود به پایان رساند.

دیدگاه‌ها