کد خبر : 1743443 | 23 اسفند 1399 ساعت 18:42 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پارسه: کمک داور گلر ما را عصبی کرد

سرمربی تیم داماش پارسه تهران معتقد است که اظهارات کمک داور بازی باعث شد تا دروازه بان تیمش از کوره در برود.

سرمربی پارسه: کمک داور گلر ما را عصبی کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم صنعت نفت آبادان موفق شد با پیروی 4 بر صفر مقابل داماش پارسه تهران به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

 

عباس کلب علیزاده، سرمربی تیم داماش پارسه تهران در نشست خبری پس از پایان بازی اظهار داشت: در نیمه اول توانستیم با صنعت نفت پایاپای بازی کنیم. شاید اگر لباس هایمان عوض می شد ما بیشتر به تیم لیگ برتری شبیه بودیم. این تفکر بازیکن بود که بعد از یک گل، شیرازه کار را متاسفانه از دست دادیم.

 

وی افزود: به هر حال آن تیم، لیگ برتری بود و ما تیم دسته سومی. از بچه هایم خیلی راضی هستم. به شدت زحمت کشیدند، به شدت جنگیدند. ما در مراحل قبل توانسته بودیم سه تیم را حذف کنیم. این تیم ها از ما بالاتر بودند و در لیگ دو حضور داشتند. به هر حال این مصافتی که ما آمدیم بیشتر فضایی بود برای دیده شدن بازیکنانمان. سه تا بازیکن سهمیه زیر 23 سال داشت، دو بازیکن امید وارد مسابقه کردیم. احساس می کنم اگر بازیکنان بیشتری به آبادان می آوردیم نتیجه بهتری می گرفتیم.

 

سرمربی پارسه در مورد حواشی ایجاد شده توسط دروازه بان تیمش در جریان بازی تاکید کرد: در صحنه ای که گلر ما اخراج شد؛ کمک داور صحبتی کرد که او را عصبی کرد. اگر ما در لیگ سه بازی می کنیم دلیل نمی شود که کمک داور به خودش اجازه دهد و بگوید که لیگ سه ای رفتار نکن! من آنجا بودم و این عین کلمه بود و باعث شد که گلر ما عصبی شود و نتوانستیم آرامش کنیم. صد در صد هم اگر او آرام تر می شد تیم ما هم آرام تر می شد. ما گلر دوم نداشتیم. با توجه به هزینه ها و اینکه تیم ما خصوصی اداره می شود، لیگ برای ما مهمتر است.

 

علیزاده در خصوص شرایط تیمش در لیگ دسته سه خاطرنشان کرد: ما سه امتیازی داریم از بازی با خواف که از بازیکن بازیکن تقلبی استفاده کرده بود و ما هم اعتراض داده ایم و پرونده در کمیته انضباطی است. اگر آن سه امتیاز را بدهند بازی آخرمان خیلی حساس خواهد بود. ما که به کمیته انضباطی رفتیم اول گفتند که سه امتیاز را می دهیم، بعد گفتند این هفته صادر می شود. با این سه امتیاز ما تیم دوم می شویم  و بازی حساسی با مشهد خواهیم داشت. فکر می کنم برنده آن بازی 90-95 درصد راه صعود را طی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها