کد خبر : 1743503 | 23 اسفند 1399 ساعت 23:39 | 47.9K بازدید | 1 دیدگاه

ویلفرد زاها دیگر زانو نخواهد زد (عکس)

ویلفرد زاها علاقه به زانو زدن قبل از بازی های لیگ برتر به عنوان نماد مبارزه با نژادپرستی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در یک سال اخیر بازیکنان شاغل در لیگ برتر قبل از شروع مسابقات در مسیر مبارزه با نژادپرستی زانو زده و اینگونه انزجار خود را از رفتارها نشان می دهند. اما ویلفرد زاها مدعی شد علیرغم احترام به باور دیگر بازیکنان و تیم ها علاقه ای به تکرار این کار ندارد.

 

ویلفرد زاها گفت: "هیچ تصمیمی درست یا غلط وجود ندارد، اما من شخصا احساس می کنم که زانو زدن تبدیل به بخشی از برنامه قبل از بازی شده است و در حال حاضر زانو زدن یا ایستادن فرقی نمی کند، زیرا برخی از ما همچنان به رفتارهای نژادپرستانه ادامه می دهیم. من می دانم که در پشت صحنه لیگ برتر و از سوی سایر مقامات برای ایجاد تغییرات کارهای زیادی انجام می شود و من کاملا به آنها و همه افراد درگیر احترام می گذارم. من همچنین به هم تیمی ها و بازیکنانم در باشگاه های دیگر که به این کار زانو زدن ادامه می دهند کاملا احترام می گذارم.

 

من احساس می کنم که باید آموزش بهتری در مدارس صورت گرفته و رسانه های اجتماعی باید علیه افرادی که به صورت آنلاین به تمام مردم و نه فقط بازیکنان توهین می کنند اقداماتی جدی انجام دهند. اما من فقط می خواهم روی فوتبال تمرکز کنم."

 

1581967

دیدگاه‌ها