کد خبر : 1743920 | 25 اسفند 1399 ساعت 23:42 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهتر از نساجی بازی کردیم؛

عبدی: باید آخرین بازی سال را ببریم

هافبک سایپا امیدوار است شکست جام حذفی مقابل نساجی را در لیگ برتر جبران کنند.

عبدی: باید آخرین بازی سال را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی درباره دیدار اخیر سایپا مقابل نساجی در جام حذفی عنوان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و ‌توانستیم در همان جریان مسابقه کار را تمام کنیم، اما در پنالتی باختیم و با وجود شایستگی حذف شدیم. در زدن ضربات آخر کمی کم‌دقت بودیم و شانس هم با ما یار نبود. وقتی که بازی به پنالتی کشیده شد دیگر همه چیز ۵۰-۵۰ شد و این نساجی بود که در نهایت موفق شد پیروز بازی شود.

 

او ادامه داد: این هفته در لیگ بازهم مقابل سایپا بازی می‌کنم و پیروزی مقابل این تیم در لیگ برتر را به مراتب ارزشمندتر از پیروزی مقابل این تیم در جام حذفی می‌دانم. شرایط امتیازی تیم‌ها در جدول به گونه‌ای است که با چند برد خوب می‌توانیم صعود قابل توجهی در جدول داشته باشیم و این به خوبی نشان دهنده اهمیت بالای بازی پیش رو است. امیدوارم بتوانیم در آخرین بازی سال با برد زمین بازی را ترک کنیم.

 

هافبک سایپا یادآور شد: همه می‌دانیم در شرایط فعلی فوتبال ایران، حضور در نقل و انتقالات چه جیب پر پولی را طلب می‌کند. تیم ما نسبت به شرایطی که دارد تا این جا خوب بوده و من معتقد هستم که با درایت آقای صادقی و همراهی مدیریت باشگاه و سایر اعضای کادر فنی و البته تلاش بچه‌ها، توانسته‌ایم عملکرد فنی خوبی داشته باشیم. البته اگر شانس با ما یار بود و برخی اشتباهات داوری هم نبود، رتبه تیم ما خیلی خیلی بهتر از این بود.

دیدگاه‌ها